AI graver guldet frem blandt kunder og leads
Brug af machine Learning og kundedata gør muligheder inden for CLV-prædiktion større end nogensinde.
Sommerudsalget er også en god anledning til at give sine annoncer lidt ekstra synlighed og på denne kunde kan du se hvordan den bliver tilføjet.
Og i dette tilfælde har vi sat en slutdato på, så udvidelsen forsvinder når udsalget stopper.
Havde det været dit Black Friday udsalg det gjaldt, så havde der stået Black Friday.
Klikker du på linket, bliver du sendt ind til den side, du ønsker med dine tilbud.
Klikket bliver faktureret som ved klik på andre annonceudvidelser.
Faste anledninger allerede tilføjet
Google har gjort det lidt nemmere for dig ved at have tilføjet en lang række fast anledninger. Du skal blot vælge anledning og tilføje din tekst og rabat og du er klar.
Er dit tilbud ikke affødt af en anledning som i eksemplet med sommerudsalget, så vælger du bare ”Ingen” og du får tilføjet overskriften ”Specialtilbud” i din annonce
Du kan sætte promoveringsudvidelser op på konto, kampagne eller annoncegruppeniveau og som med f.eks sitelinks så er det den mest specifikke placering der gælder.
Du sætter dem også op på samme måde som med sitelinks:
Tryk på det blå plus.
Skynd dig ind på din Ads konto og få tilføjet dine udvidelser
– og mens du er der så husk lige at tjekke op på om du også har tilføjet alle de andre udvidelsesmuligheder der er:
Sitelinks, websiteinfo, infoudvidelser, opkaldsudvidelser og adresseudvidelser.
https://support.google.com/google-ads/answer/7367521?hl=da
Google har lanceret Responsive Search Ads – hvor du opretter flere overskrifter og beskrivelser. Google vil så blande overskrifter og beskrivelser for at få det bedste resultat ift de målretninger du har valgt. Det er desværre ikke rullet ud i Danmark endnu, men vi er i gang med at få Whitelistet nogle af vores udenlandske kunder, så vi kan komme i gang.
Vi vender retur med yderligere info om de nye annoncer når vi har haft mulighed for at afprøve dem
Brug af machine Learning og kundedata gør muligheder inden for CLV-prædiktion større end nogensinde.
SEAT casen “Hands on the wheel settles the deal” vandt BRONZE i kategorien Data Science. Lige en af de kategorier hvor vi elsker at være med helt fremme i finalen. Sammen med Ambition valgte SEAT at tage en helt ny vej, ved at benytte en kombination af datadrevet modellering, Machine learning, en stærkt 1:1 tilgang via postale udsendelser og e-mailkommunikation, samt en veltilrettelagt digital kampagne der endte med et øget salg på 371 % blandt dem, der havde modtaget en direct mail, i forhold til dem, der var udenfor målgruppen.