Marketing Automation
- Services
- /
- Marketing Automation
Du har adgang til specialister i hele værdikæden
Er dit mål resultatskabende marketing automation? Så kan du roligt trække på markedets stærkeste kompetencer inden for teknologi, data, målgrupper, content og rådgivning.
Du får garanti for uafhængighed af marketing automation-platforme, marketingsoftware og dataplatforme. Derfor kan du også se frem til at møde specialister, der har omfattende erfaring med langt de fleste teknologier og platforme.
Teknologi og data
Byg fundamentet for effektiv marketing automation med teknologi og data. Skyd genvej med specialistviden inden for dataintegration, CDP, softwareudvikling og brugen af 1. partsdata i kombination med eksterne variable fra Ambitions omfattende data lake.
Målgrupper
Få hjælp med audience building. Både over for de ukendte, som kun kan rammes digitalt via de store annonceplatforme – og de kendte, som du kan ramme via et bredt udvalg af on- og offline-kanaler.
Content
Lad kombinationen af teknologi, data og kreativitet være afsæt for udviklingen af målrettede kundedialoger. Brug det kreative team, når du skal udvikle og eksekvere stærke, kreative koncepter, der med afsæt i dybe indsigter om din målgruppe sikrer opmærksomhed og involvering.
Rådgivning
Få direkte adgang til marketing automation-kompetencer – uden ansættelser! Brug i stedet erfarne specialister, der er parate til at sidde fysisk i din virksomhed i kortere eller længere perioder.
Kontakt os for at høre mere om datadrevet forretningsudvikling og markedsføring
Ønsker du en uforpligtende snak om jeres muligheder, så er vi altid klar.
Vil Google snart være fortid?
Vil LLM’er snart erstatte Google? Bliv klogere på hvordan sprogmodeller ændrer måden hvorpå brugere søger og interagerer med brands online.
E-handelsanalysen 2025: Når betalte medier koster mere, og konkurrencen spidser til
Hvordan vinder danske webshops i en tid med dyrere annoncer og global konkurrence? Få de vigtigste indsigter fra Dansk Erhvervs E-handelsanalyse 2025.
Google Ads: Vores søgeadfærd har ændret sig. Hvad betyder det for din annoncering?
Søgeadfærden på Google har ændret sig markant. I dag skriver vi hele sætninger og spørgsmål – og det udfordrer den klassiske tilgang til Google Ads. Er din strategi klar til at følge med?


