Tid
Sted
Målgruppe
Fokus
Værter




Permissions og fysiske data om leads og kunder bliver et kæmpe aktiv i en tid hvor den digitale dataverden er i stort opbrud. På dette webinar kan du høre om hvordan du skal agere i fremtiden og sikre din forretning, når tredjepartscookies forsvinder helt.
Fokus på: Vigtigheden af at kende og forstå værdien af egne førstepartsdata og fysiske tredjepartsdata. Hvordan de indsamles, vedligeholdes og udnyttes til at opnå konkrete resultater.
Hvilke data skal du fokusere på, når tredjepartscookies er helt udfaset? Hvor skaffer du dem fra? Hvordan vedligeholder du dem? Hvor opbevarer du dem? Martin og Henrik fra Ambition er eksperter i data – og øser på dette webinar ud af deres viden om at komme fra data til resultater.
På webinaret præsenterer vi hvordan du let og overskueligt kan arbejde med dine eksisterende kunde- og adfærdsdata i tæt samspil med eksterne tredjepartsdata. Herunder hvilket tech setup der kan fuldautomatisere processen fra analyse og prædiktion til automatiserede og målrettede indsatser på Google, Facebook og via e-mail.
Du får bl.a. svar på følgende spørgsmål:
- Tredjepartscookies er på vej ud – hvad gør du?
- Hvad er fysiske tredjepartsdata?
- Hvorfor skal du have en detaljeret plan for struktureret indsamling og udnyttelse af data? Vi giver dig de 5 vigtigste ingredienser i en datastrategi
- Sådan øger du værdien og operationaliseringen af dine data
- Hvorfor du ikke kan undvære en CDP (Customer Data Platform) i fremtiden
Så join vores webinar, og vi garanterer at du straks får lyst til at kigge nærmere på, hvordan du bedst strukturerer og udnytter dine data allerede i dag.