1. Forside
  2. /
  3. Webinar
  4. /
  5. Gratis webinar: Sådan...
Gratis webinar
Sådan skaber du resultater med data
Tiden efter tredjepartscookies: Forstå hvorfor og hvordan dine egne førstepartsdata og fysiske tredjepartsdata bliver nøglen til succes i fremtiden.

Tid

Onsdag d. 13. oktober, 2021
09.00 - 09.45

Sted

Online webinar

Målgruppe

Marketing-, CRM- og Automation-ansvarlige i virksomheder, der ønsker at udnytte data til at opnå konkrete forretningsresultater.

Fokus

Spændende indsigt i CDP og brugen af egne kundedata sammen med eksterne tredjepartsdata. Bliv inspireret og få konkrete brugbare input.

Værter

Martin Devantier
Head of data & prediction, Ambition
Martin er ekspert i hvordan både førstepartsdata og tredjepartsdata kan operationaliseres og bidrage til at opnå konkrete resultater.
Henrik Hobel
CTO, Ambition
Henrik er mangeårig dataspecialist med fokus på segmentering, datakvalitet og kundeindsigter.

Permissions og fysiske data om leads og kunder bliver et kæmpe aktiv i en tid hvor den digitale dataverden er i stort opbrud. På dette webinar kan du høre om hvordan du skal agere i fremtiden og sikre din forretning, når tredjepartscookies forsvinder helt.

Fokus på: Vigtigheden af at kende og forstå værdien af egne førstepartsdata og fysiske tredjepartsdata. Hvordan de indsamles, vedligeholdes og udnyttes til at opnå konkrete resultater.

Hvilke data skal du fokusere på, når tredjepartscookies er helt udfaset? Hvor skaffer du dem fra? Hvordan vedligeholder du dem? Hvor opbevarer du dem? Martin og Henrik fra Ambition er eksperter i data – og øser på dette webinar ud af deres viden om at komme fra data til resultater.

På webinaret præsenterer vi hvordan du let og overskueligt kan arbejde med dine eksisterende kunde- og adfærdsdata i tæt samspil med eksterne tredjepartsdata. Herunder hvilket tech setup der kan fuldautomatisere processen fra analyse og prædiktion til automatiserede og målrettede indsatser på Google, Facebook og via e-mail.

Du får bl.a. svar på følgende spørgsmål:

  • Tredjepartscookies er på vej ud – hvad gør du?
  • Hvad er fysiske tredjepartsdata?
  • Hvorfor skal du have en detaljeret plan for struktureret indsamling og udnyttelse af data? Vi giver dig de 5 vigtigste ingredienser i en datastrategi
  • Sådan øger du værdien og operationaliseringen af dine data
  • Hvorfor du ikke kan undvære en CDP (Customer Data Platform) i fremtiden

Så join vores webinar, og vi garanterer at du straks får lyst til at kigge nærmere på, hvordan du bedst strukturerer og udnytter dine data allerede i dag.