1. Forside
  2. /
  3. Webinar
  4. /
  5. Gratis webinar: Vin,...
Gratis webinar
Vin, delikatesser og kundedata – Løgismoses implementering af segmenteringsmodellen RFM
Hør hvordan Løgismoses brug af kundedata og segmentering har identificeret spændende kundesegmenter og skabt dokumenterede succes-cases.

Tid

Tirsdag d. 3. juni, 2021
09.00 - 09.45

Sted

Online webinar

Målgruppe

E-handels ansvarlige, fx Head of ecommerce, Digital manager, online marketing ansvarlige, CRM managers, E-commerce managers mv.

Fokus

Spændende case fra Løgismose i brugen af kundedata. Bliv inspireret og få konkrete brugbare input.

Værter

Anders Kokholm Christiansen
E-commerce Manager, Løgismose
Vin- og E-commerce-nørd med baggrund fra Berlingske Media, Alm. Brand og nu Løgismose. Kommercielt ansvarlig for løgismose.dk og vin-uddannet på sommelier-niveau. Bonusinfo: Blev nummer 20 til DM i blindsmagning i 2020 (håber på forbedring i 2021!).
Jacob Kildebogaard
Mediedirektør og webanalytiker, Ambition A/S

Løgismose er et af de stærkeste brands i dansk dagligvarehandel. Samtidigt driver Løgismose et onlineunivers/webshop med fokus på vin og gastronomi, der de seneste 3 år er vokset med 300%. Drivkraften er i høj grad passion for produkterne, men potentialet i brugen af kundedata er for alvor kommet i fokus i takt med ambitionerne for yderligere vækst.

Udfordringer med system- og dataintegrationer har skabt behov for et setup, der på kort sigt kan gøre Løgismose i stand til at analysere på kundedata og identificere de mest oplagte segmenter at kommunikere til.

Første skridt har været en relativt simpelt løsning med udgangspunkt i RFM-modellen, hvor Løgismose ved brug af helt overordnet ordredata har gjort det nemt at tale direkte til 6 definerede kundesegmenter – med dokumenteret succes. Hør hvorfor, hvordan og what’s next i dette oplæg, som vi i Ambition har været implementeringspartner på.