Vi er fusioneret med NexusOne og er nu Nexus Ambition.

Indbygget i vores nye navn – Nexus Ambition – ligger både et løfte om, at vi vil tage det bedste og kendte med fra henholdsvis Ambition og NexusOne, og samtidig en ambitiøs vision om, at vi vil være Danmarks stærkeste data- og tech-fokuserede digitale bureau. Intet mindre.

Vi vil sammen være 75 digitale talenter og specialister, og vi vil dække alle relevante discipliner, når det handler om at omsætte data til resultater, skabe reelle digitale forandringer, levere kreative brandfortællinger og stærke digitale kampagner.

Vi er fusioneret med NexusOne og er nu Nexus Ambition. Læs mere.

[/db_pb_menu]



  1. Forside
  2. /
  3. Webinar
  4. /
  5. Gratis webinar: Vin,...
Gratis webinar
Vin, delikatesser og kundedata – Løgismoses implementering af segmenteringsmodellen RFM
Hør hvordan Løgismoses brug af kundedata og segmentering har identificeret spændende kundesegmenter og skabt dokumenterede succes-cases.

Tid

Tirsdag d. 3. juni, 2021
09.00 - 09.45

Sted

Online webinar

Målgruppe

E-handels ansvarlige, fx Head of ecommerce, Digital manager, online marketing ansvarlige, CRM managers, E-commerce managers mv.

Fokus

Spændende case fra Løgismose i brugen af kundedata. Bliv inspireret og få konkrete brugbare input.

Værter

Anders Kokholm Christiansen
E-commerce Manager, Løgismose
Vin- og E-commerce-nørd med baggrund fra Berlingske Media, Alm. Brand og nu Løgismose. Kommercielt ansvarlig for løgismose.dk og vin-uddannet på sommelier-niveau. Bonusinfo: Blev nummer 20 til DM i blindsmagning i 2020 (håber på forbedring i 2021!).
Jacob Kildebogaard
Mediedirektør og webanalytiker, Ambition A/S

Løgismose er et af de stærkeste brands i dansk dagligvarehandel. Samtidigt driver Løgismose et onlineunivers/webshop med fokus på vin og gastronomi, der de seneste 3 år er vokset med 300%. Drivkraften er i høj grad passion for produkterne, men potentialet i brugen af kundedata er for alvor kommet i fokus i takt med ambitionerne for yderligere vækst.

Udfordringer med system- og dataintegrationer har skabt behov for et setup, der på kort sigt kan gøre Løgismose i stand til at analysere på kundedata og identificere de mest oplagte segmenter at kommunikere til.

Første skridt har været en relativt simpelt løsning med udgangspunkt i RFM-modellen, hvor Løgismose ved brug af helt overordnet ordredata har gjort det nemt at tale direkte til 6 definerede kundesegmenter – med dokumenteret succes. Hør hvorfor, hvordan og what’s next i dette oplæg, som vi i Ambition har været implementeringspartner på.

LUK