Tid
Sted
Målgruppe
Fokus
Værter




Da Google Analytics 4 blev lanceret i oktober 2020 var det en af de største ændringer i Googles måde at måle på siden skiftet fra logfilsanalyse til javascriptbaseret tracking.
Nøgleord for ændringerne er Machine Learning, Google Cloud, BigQuery, Data Studio, prædiktion og dataintegration.
De banebrydende ændringer omfatter både de datastrømme og prædiktive data, der præsenteres. Du møder også mere lavpraktiske elementer, fx er selve interfacet helt anderledes. Derfor kan du naturligt stille dig samme spørgsmål, som vi gjorde i starten:
- Skal jeg bare klikke på ”opgradér”?
- Skal jeg skifte til GA4 nu?
- Hvorfor er der ingen filtre og alt det andet, jeg plejer at have i GA?
- Hvor er mine rapporter?
- Hvilke af de nye muligheder vil kunne løfte min forretning fremadrettet?
- Hvad kan jeg ellers med Google Analytics 4?
Hos Ambition har vi været det hele igennem. Mange gange. Så vi vil naturligvis gerne dele ud af alle vores erfaringer.
Så hør mere om de spændende nye muligheder og få svar på:
- Sådan løfter du din forretning med prædiktion og nye evalueringer af dine online marketingaktiviteter.
- Sådan sætter du nye standarder for din web tracking.
- Sådan kommer du godt i gang med Google Analytics 4.