1. Forside
  2. /
  3. Webinar
  4. /
  5. Customer Data Platform...
Gratis webinar
Customer Data Platform – Forstå værdien af en CDP – Sådan skaber du succes med automatisering af data i Marketing Automation
Få indblik i CDP’en og hvordan den kan hjælpe med automatisering og bedre udnyttelse af dine data til marketing-formål.

Tid

Torsdag d. 27. maj, 2021
09.00 - 09.45

Sted

Online webinar

Målgruppe

Marketingansvarlige, fx Head of marketing, Digital Manager, Marketing Automation Specialister, CRM managers, Campaign Managers mv.

Fokus

Spændende indsigt i CDP og brugen af kundedata. Bliv inspireret og få konkrete brugbare input.

Værter

Sebastian Ude Jørgensen
Digital Projektleder, Ambition A/S
Tovholder på digitale og data-drevne projekter hos Ambition.
Henrik Hobel
Direktør, partner og CTO, Ambition A/S

Øget digitalisering skaber øget mængder af data. Især under Corona-krisen har virksomheder skulle omstille sig til en stadig mere digital hverdag og både online salg og serviceydelser har betydet en større mængde data på tværs af en virksomheds systemer som f.eks. CRM-systemer; E-commerce eller CMS-platforme; MA-systemer osv.

Det kan være en udfordring at danne sig et overblik over hvilke data, der findes i diverse systemer og hvordan disse kan aktiveres overfor forbrugeren og den optimale kunderejse.

Til vores webinar ”Customer Data Platformen – Forstå værdien af en CDP”, lærer du hvad der kendetegner en CDP, hvilke fordele der findes ved at have en CDP og hvilken rolle CDP’en har i Marketing Automation – og hvordan det kan hjælpe med at drive bedre resultater i din markedsføring!

Få bl.a. svar på disse spørgsmål:

  • Hvad er en CDP (Customer Data Platform)?
  • Hvorfor kan du ikke undvære en CDP i fremtiden?
  • Hvilken rolle har CDP’en i forhold til Marketing Automation?
  • Hvad er forskellen på en DMP og en CDP?
  • Hvorfor er ”Single Customer View” et vigtigt begreb du skal kende mulighederne med?