fdfdsfds

dsfds

Er GEO det nye SEO? Sådan sikrer du synlighed i fremtidens søgelandskab

Bliv klogere på forskelle og ligheder mellem GEO og SEO – og hvordan du opnår synlighed i både søgemaskiner og AI-chatbots, når søgelandskab og brugernes søgeadfærd ændrer sig.

Masterclass 19. juni: Mål, track og visualisér data – GA4, GTM og Looker Studio gjort enkelt

På med arbejdshandskerne og vær klar til at arbejde direkte i platformene: GA4, GTM og Looker Studio. Der er kun få pladser på denne intensive, 3 timers Masterclass om data, tracking og datavisualisering.

Morgenseminar 18. juni: Hvad gør vi, når nummeroplysningsdata forsvinder?

Digitaliseringsstyrelsen er i gang med at ændre hele regelværket bag indsamling og brug af nummeroplysningsdata. Hvordan tilpasser du din markedsføring til en virkelighed uden nummeroplysningsdata?

Nyt fra Meta: Få mere ud af dit marketingbudget med ny målretningsmulighed

Meta introducerer en ny målretningsmulighed, der gør det muligt at optimere kampagner mod inkrementelle konverteringer.

Morgenseminar 3. juni: AI ved hvem, der er klar til at købe – før de selv gør det

Kom til morgenseminar og se, hvordan prædiktiv AI og data hjælper dig med at finde nye kunder, sælge mere til nuværende kunder, spotte kunder, der er på vej væk og vurdere kunders livstidsværdi.

Morgenseminar 29. april: Tag kontrol over dine data

Føler du dig fanget i de store medieplatformes algoritmer? Tilmeld dig vores morgenseminar og få indsigt i, hvordan data kan hjælpe dig med at slå medieplatformenes algoritme og få mere ud af din virksomheds annoncekroner.