1. Forside
  2. /
  3. Services
  4. /
  5. Kreativitet
  6. /
  7. Gamification

Gamification
Vejen til de gode resultater er mange, men Gamification er én de veje, som over de seneste år, har vist sig at være yderest effektiv. Både i forhold til de kolde KPI’er, men også i forhold til at give kunden en bedre brandoplevelse. Med Gamification skabes en situation, som instinktivt rører noget i de fleste mennesker, uanset hvilket segment de befinder sig i. Ved at tilføje spilmekanismer til din marketingkampagne, vil dine kunder motiveres og have lyst til at engagere sig i dit brand. For vi mennesker har et naturligt ønske om at lære, socialisere os, konkurrere mod os selv eller andre, for derved at opnå anderkendelse - Gamification griber i netop de mekanismer.
Både til BTC og BTB

Vi har løst opgaver for både BTC og BTB kunder, og selvom der kan være stor forskel i, hvilke mekanismer der skal anvendes, så kan Gamification, som strategi bruges i begge tilfælde. Med Gamification kan du give dine kunder en sjov oplevelse, mens de er med til at opkvalificere din virksomheds datasæt med flere informationer som fx præferencer, husstandens sammensætning og meget andet.

  1. Brug spilmekanikker som underholder
  2. Gør det personligt og interaktivt
  3. Tænk i et kreativt koncept
  4. Skab storytelling som fastholder fokus
  5. Beløn hver en handling mod målet

Husk, at det handler ikke om at lokke data ud af dine kunder, men om at gøre en ellers kedelig handling, til en sjov oplevelse og derved mere overkommelig for den enkelte.

Dyk ned i vores cases og oplev løsningerne.

Vil du vide mere om Gamification?

Kontakt os her