Google Ads
Du har mange muligheder for at skabe resultater ved hjælp af både push og pull på search, display og Youtube. Især når du udnytter værdien af machine learning og de algoritmer, som Google stiller til rådighed. Ved også at inddrage andre data er du i stand til at berige og forbedre dine resultater.
Når vi vælger kanaler, gør vi det ud fra et målgruppefokus, men vi vurderer også mulighederne for målretning, kreativ eksponering og kampagnens mål. 

Vi arbejder både med Googles data og machine learning ift. målgrupper, budstrategier og budgetoptimeringer, men inddrager også vores egne data for at styrke performance. Vi inddrager både 1. og 3. partsdata og rammer derfor de rette personer på det rette tidspunkt.

See, Think, Do og Care modellen

Googles See, Think, Do, Care-model er vores foretrukne framework til at skabe klarhed og dialog om tiltag afstemt ift. de ønskede resultater. Den viser igen vores fokus på målgruppe frem for kanal, så vi hele tiden har fokus på, hvilke personer og profiler vi skal markedsføre os overfor.

Innovation og first mover

Digital markedsføring og ikke mindst Googles platforme er dynamiske størrelser, og der er konstant nye muligheder. Vi har et tæt samarbejde med Google og har derfor adgang til at få whitelistet konti til at teste nye muligheder af, før de rulles ud. Det giver os indsigt i, hvad der er på hvad, og hvad der virker. Vi er med til konferencer i Dublin og San Francisco og har i det hele taget fingeren på pulsen, når det gælder markedsføring på Googles platforme.

Google Search resultater

Googles søgeannoncer er ikke længere bare en tekstannonce. For at opfylde det fulde potentiale skal brugen af algoritmer, budstrategier og annoncetest sidde lige i skabet. Tekstannoncerne har nu også billeder, der er lead ads format til search, og lader vi Google bruge egne data, kommer der smæk på resultaterne. Search er klassisk lower funnel, men også her kan vi få dit budskab bredere ud og teste, om det kan hjælpe dig.

Google Shopping

Mere end halvdelen af spend på search er nu placeret på Google shopping i Danmark. Udadtil er det en billedannonce, hvor du kan sælge dine varer, men bagved handler det om langt mere. Feed, information og struktur er altafgørende for succes. Vi kender formlen!

Google Display og Youtube

Ønsker du upper funnel-aktiviteter, er Google Display og Youtube-annoncering fantastiske muligheder – ikke mindst pga. det store reach og muligheden for skarpe målretninger med de rette kreative formater. Men det er ikke længere kun i tiltag med branding som mål, at vi finder Display og Youtube i medieplanen. Med Youtube for Action, lead ads og shopping integreret opnår vi performance, der kan ses på salget.

Display har også kreative formater som Discovery ads, som rykker på, hvad man kan forvente af en display-annonce – fra branding til performance-kanal.

Vil du vide mere om Google Ads?

Kontakt os her

Ambition-udmærkelser på Google platforme

Vi er blandt de førende, når det gælder markedsføring på Googles platforme, og det er ikke bare noget, vi siger. Vi har været finalister i tre Google Award shows (Top 25 i EMEA), vundet sølv til Echo Award i Display and Video-kategorien, været top tre ved European Search Awards i ”Best Danish digital campaign” samt vundet andre udmærkelser. Se den stærke case fra Vinduesgrossisten:

Vinduesgrossisten

Læs casen