1. Forside
  2. /
  3. Seminar
  4. /
  5. Gratis morgenseminar: Vejen...
Gratis morgenseminar
Vejen til nye B2B kunder – Effektiv og præcis B2B onlinemarkedsføring baseret på dataprofilering & IP targeting!
Tiden med usikkerhed om valg af medier og spildte annoncekroner er forbi. Data og teknologi gør det i dag muligt at komme i kontakt med din målgruppe langt mere effektivt end tidligere. Introduktionen af IP-targeting betyder nemlig, at du kan arbejde account based med din onlinemarkedsføring.

Tid

Torsdag d. 5. marts, 2020
08.00 - 10.30

Sted

Lygten 39, 2400 København NV

Værter

Martin Devantier
Kontaktchef, Ambition
Thomas Planck
Director, Targeted
Jacob Kildebogaard
Mediedirektør, Ambition

Hvis du vil kende, forstå og få din målgruppe af virksomheder i tale, så er du selvskrevet som deltager i dette morgenseminar. Kom og oplev, hvordan du på baggrund af analyser, data og de nyeste metoder kan identificere og påvirke de rigtige beslutningstagere og influenter med en hidtil uset præcision. Og ikke mindst, hvordan du kan arbejde effektivt med værdifuld tracking og måling af effekten af dine indsatser igennem ofte komplekse B2B kunderejser. Vi inddrager konkrete kundecases, som bidrager til forståelse af, hvorfor stadig flere B2B-annoncører vælger at anvende IP-targeting i marketingmixet.

Datadrevet onlinemarkedsføring er forbundet med en lang række begreber og teknikker. Vi gennemgår og forklarer de vigtigste.

Her er et overblik over morgenens program:

– Kunde- og profilanalyse: Vejen til konkret og operationel viden og indsigt om dine kunder, dit marked og dit kundepotentiale.
– Gennemgang af programmatic buying og IP-targeting: Sådan rammer du præcis dine udvalgte accounts/virksomheder i digitale massemedier.
– Hvordan du identificer, segmenterer og prioritérer de mest relevante virksomheder mhp. at få markant større effekt af marketing- og salgsindsatsen.
– Tracking af B2B kunderejser – herunder viden om besøgende på sitet og hvordan du måler kanalperformance fra lead til kunde.
– Gennemgang af cases og erfaringer.