1. Forside
  2. /
  3. Seminar
  4. /
  5. Morgenseminar: Scoremodeller og...
Morgenseminar
Scoremodeller og Marketing Automation
Kom og bliv klogere på hvordan du kan bruge dataindsigt og Marketing automation til at øge loyalitet og engagemen.

Tid

Torsdag d. 7. juni, 2018
08.30 - 10:30

Sted

Lygten 39, 2400 København NV

Målgruppe

Alle brancher vil kunne lære noget af dette eksklusive kig ned i motorrummet hos en spændende organisation, der arbejder professionelt med dataindsigter og Marketing Automation for at skabe resultater.

Fokus

Seminaret tager udgangspunkt i Amnesty Internationals arbejde fra den første konvertering og permission indhentes til opnåelsen af medlemskab, regelmæssige transaktioner og undvigelsen af den potentielle churn. Lær mere om redskaberne Amnesty International har taget i brug, analyserne bag samt overvejelserne om hvordan den ideelle medlemsrejse tager afsæt i datamodeller og scoring.

Værter

Matias Valentin
Ambition
Martin Damgaard
Ambition
Rasmus Møller Jensen
Amnesty International

På seminaret vil vi blandt andet fortælle om de dataindsigter der har ligget til grund for programmerne og vise eksempler på indsatser, der er konstrueret på baggrund af analyserne.

Program:

Fra datadrevne indsigter til indsatser i kunderejsen

  • Udfordringen hos Amnesty International
  • Data indsigter og analyser
  • Kommercielle konklusioner
  • Kampagne eksempler

Pause

Scoremodeller bragt til live

  • Fra rå data til scoremodeller og personas
  • Fra potentialescore til Passionsscoring
  • Marketing Automation – sæt strøm til data

Vi har inviteret ansvarlig for medlemsloyalitet, Rasmus Møller Jensen fra Amnesty International, som med hjælp fra Analysechef Martin Damgaard og Matias Valentin vil tage dig med på turen fra ide til virkelighed.

Vi glæder os til at se dig. Du er velkommen til at tilmelde både dig selv og en kollega. HUSK begrænset antal pladser!