Eksklusivt morgenseminar:
Toptuning af webshops med mange produkter

Lønsom drift af webshops med stort sortiment stiller krav til automatik og effektive processer!
Kom og hør, hvordan du kan spare tid og penge OG samtidig skabe bedre resultater og loyale kunder i din butik. Du får et væld af tips og tricks til at arbejde datadrevet + værdifulde input til distribution. 

Tid

Torsdag 26. september 2019

08.00 – 08.30:  Check-in og velkomst med kaffe og croissanter
08.30 – 11.00:  Morgenseminar

Er du ecommerce manager, CDO eller lignende i en større webshop med mindst 1.000 produkter i sortimentet, så er der guld at hente på dette morgenseminar. Du får et væld af input til, hvordan du øger konverteringsrater og kundeloyalitet gennem målrettet digital markedsføring i webshoppen og en kundevenlig distributionsløsning. Her møder du bl.a. Webshipper, som er specialist i fragt og kundeservice.

Programmet byder på 4 talere, der med hver sin faglige erfaring giver dig inspiration og nye veje til at spare tid og styrke din indtjening. Nøgleord er data, automatisering, processer, optimering, intelligens, machine learning, resultater, distribution, segmentering og relevans.

Sådan skaber du mirakler med Google Ads – uden at det kræver en fuldtidsmedarbejder

Få input til, hvordan du udnytter Google’s automation til at skabe resultater. Undervejs kommer vi omkring automatiske budstrategier, hvordan du bedst udnytter feedberigelse på shopping og dynamisk remarketing plus dynamiske search kampagner. Vi deler også vores viden om, hvordan du med minimalt tidsforbrug opsætter search kampagner og keywords, der afspejler hele sortimentet.

SEO fuckups du ikke må begå (URLS), når du håndterer indhold i webshoppen

Med mange produkter får du både meget indhold (URLS) og mange tekster. Hvordan håndterer du et site med mange produkter (URLS), så det SEO-mæssigt er oppe at ringe? Få input til processer, og til hvordan du teknisk hjælper Google til at læse sitet bedst ud fra dine prioriteter og ønsker.

Optimér leveringsoplevelsen og få loyale kunder

Webshops og ecommerce virksomheder er specialister i den gode købsoplevelse. Men det er i leveringsoplevelsen, den sande test består. Kundernes ønsker til levering og services skal indfries så godt, at de vender tilbage og køber igen. Nøglen ligger i at forstå krydsfeltet mellem software, kundeservice og gode transportørsamarbejder.

Brug scoremodeller til at styre og målrette indsatser og markedsføring

Med mange produkter, mange transaktioner og mange kunder er der effektivitet og øget indtjening at hente i segmentering og målretning. Med en ecommerce scoremodel kan du beregne forventet livstidsværdi og dermed differentiere håndtering af ordrerne. Samtidig er der masser af værdiskabende potentiale i at bruge de samme data til at gøre markedsføringen relevant for kunderne. Bliv inspireret til ecommerce anno 2020, når du for alvor vil bruge dine transaktionsdata til at skabe resultater med datadrevet ecommerce.

Ambition – Foredragsholder:
Daniel Varberg,
Head of SEO

Ambition – Foredragsholder:
Anders Dorhn
Head of Paid Search

Webshipper – Foredragsholder:
Jakob Bergmann,
Partnerchef

Ambition – Foredragsholder:
Jacob Kildebogaard,
Mediedirektør , Partner

Jeg vil gerne deltage i morgenseminaret om automatisering og optimering af webshops med mange produkter torsdag d. 26. september kl. 8:30-11:00 hos Ambition, Lygten 39, 2400 København NV

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S