Tid
Sted
Værter




Første seminar om Marketingjura var så populært, at der ikke var plads til alle. Nu gentager vi succesen.
Som marketingspecialist ved du, at det er noget af en jungle at holde sig 100% opdateret på love og regler, når det handler om digital markedsføring. Ambition har inviteret ekspert i GDPR og Markedsføringsret, Heidi Højmark Helveg, til at give sit bud på en lang række relevante spørgsmål, såsom:
– Hvad betyder EU-domstolens nye afgørelse om samtykke til cookies? Og hvad betyder samme afgørelse for remarketing/retargeting i fremtiden?
– Hvad har GDPR betydet for brugen af data om søge-, adfærds- og købshistorik?
– Hvor langt må man gå med profilering af brugere og kunder? Hvornår er det blot ”segmentering”, og hvornår kræver det samtykke?
– Har den nye Markedsføringslov (og spamforbuddet) ændret på muligheden for at sende e-mails uden samtykke til tidligere kunder?
– Hvordan indretter du din persondatapolitik, så du gør det klart og tydeligt, at du vil benytte brugerens e-mail adresse til målretning på Google og Sociale Medier?
– Hvad er det væsentligste i den kommende ePrivacy-forordning – og hvornår træder den i kraft?