Vi er fusioneret med NexusOne og er nu Nexus Ambition.

Indbygget i vores nye navn – Nexus Ambition – ligger både et løfte om, at vi vil tage det bedste og kendte med fra henholdsvis Ambition og NexusOne, og samtidig en ambitiøs vision om, at vi vil være Danmarks stærkeste data- og tech-fokuserede digitale bureau. Intet mindre.

Vi vil sammen være 75 digitale talenter og specialister, og vi vil dække alle relevante discipliner, når det handler om at omsætte data til resultater, skabe reelle digitale forandringer, levere kreative brandfortællinger og stærke digitale kampagner.

Vi er fusioneret med NexusOne og er nu Nexus Ambition. Læs mere.

[/db_pb_menu]



  1. Forside
  2. /
  3. Seminar
  4. /
  5. Gratis morgenseminar: Klar...
Morgenseminar
Klar til 2020 med update på digital marketingjura!
Vi gentager succesen fra november måned, hvor seminaret trak fulde huse! Nåede du ikke at være med, har du chancen nu! Er du helt opdateret på de seneste regler og love, som påvirker digital markedsføring? Hvad betyder fx EU-domstolens nylige cookie-afgørelse? Bliv klar til 2020 med en hurtig update på de sidste nyheder og afgørelser, som ruster dig til compliant og resultatskabende markedsføring i det kommende år.

Tid

Torsdag 23. januar, 2020
08.00 - 10.30

Sted

Lygten 39, 2400 København NV

Værter

Henrik Hobel
Direktør, partner / CTO, Ambition
Heidi Højmark Helveg
Advokat (L), partner, Integra Advokater

Første seminar om Marketingjura var så populært, at der ikke var plads til alle. Nu gentager vi succesen.

Som marketingspecialist ved du, at det er noget af en jungle at holde sig 100% opdateret på love og regler, når det handler om digital markedsføring. Ambition har inviteret ekspert i GDPR og Markedsføringsret, Heidi Højmark Helveg, til at give sit bud på en lang række relevante spørgsmål, såsom:

– Hvad betyder EU-domstolens nye afgørelse om samtykke til cookies? Og hvad betyder samme afgørelse for remarketing/retargeting i fremtiden?
– Hvad har GDPR betydet for brugen af data om søge-, adfærds- og købshistorik?
– Hvor langt må man gå med profilering af brugere og kunder? Hvornår er det blot ”segmentering”, og hvornår kræver det samtykke?
– Har den nye Markedsføringslov (og spamforbuddet) ændret på muligheden for at sende e-mails uden samtykke til tidligere kunder?
– Hvordan indretter du din persondatapolitik, så du gør det klart og tydeligt, at du vil benytte brugerens e-mail adresse til målretning på Google og Sociale Medier?
– Hvad er det væsentligste i den kommende ePrivacy-forordning – og hvornår træder den i kraft?

LUK