Gratis webinar:

Sådan tredoblede vi salget på 13 uger

Sådan gør du også teknologi og strategi til operationelle medspillere i hvert eneste kontaktpunkt.

Er du salgs eller marketingansvarlig og vil du også gerne se resultater og gode kundeoplevelser? Så er det her vinterens webinar du ikke må gå glip af.

14. december løfter vi sløret for hvordan du ved hjælp af teknologi, sund fornuft, AI og automatisering driver mere værdi ud af hvert eneste kontaktpunkt – på tværs af digitale og fysiske salgskanaler.

Webinaret tager udgangspunkt i en case fra Varelotteriet og deres ønsker til mere effektiv omnichannel markedsføring og den digitale transformation de er startet på.

Det er muligt at stille spørgsmål undervejs via chatten. Spørgsmål besvares afslutningsvist eller efterfølgende på e-mail til alle deltagere.

Tid

Mandag d. 14. december

10:00 – 10:45: Webinar

Værter

Matias Valentin. Head of Automation, Ambition

Peter Frey Jørgensen. CMO & Vicedirektør, Varelotteriet

Målgruppe

Marketingansvarlig i en virksomhed, der ønsker øget salg og eventuelt arbejder med både fysiske og digitale salgskanaler.

Fokus

Omnichannel, Automatisering & Digital Transformation

Samtykkevilkår: Når du tilmelder dig et arrangement, et nyhedsbrev eller udfylder en kontaktformular på Ambitions hjemmeside, afgiver du en række personlige oplysninger, fx personnavn, e-mailadresse og mobilnummer. Ambition gemmer disse oplysninger i vores CRM-system og anvender dem til at kunne kontakte dig pr. e-mail med tilbud om andre arrangementer, nyheder og produkttilbud, som, vi tror, kunne være interessante for dig. Ambition videregiver ikke dine personoplysninger til tredjemand. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke til at modtage nyhedsbreve og markedsføring via e-mail på [email protected]

Klik her for at læse Ambitions persondatapolitik. Så er du altid opdateret på, hvad vi bruger dine data til.

Om værterne

Matias er Head of Automation hos Ambition, han trives i snitfeltet imellem teknologi, målgrupper og kreativitet. Matias samarbejder med en række af Ambitions kunder om Martech og Digital Transformation.

Peter har over 20 års erfaring med lotterispil og har blandt andet til opgave at løfte den over 130 år gamle virksomhed igennem en digital transformation der kigger fremad men også har respekt for historien.

Ambition A/S