1. Forside
  2. /
  3. Seminar
  4. /
  5. Gratis seminar: Derfor...
Gratis seminar
Derfor fejler din e-mail marketing – og derfor får du 4 veje til at lykkes
Glæd dig til at tanke ny inspiration fra awardvindende cases, best practise eksempler, adfærdspsykologiske fif, en 4-trins gør-det-selv-guide og et internationalt e-mailprogram, der med hjælp fra kunstig intelligens mangedoblede Hunkemöllers lingerisalg.

Tid

Torsdag d. 2. september, 2021
08.30 - 10.30

Sted

Lygten 39, 2400 København NV

Målgruppe

Marketingansvarlige, Head of marketing, Digital Managers, Marketing Automation Specialister, CRM- og Campaign Managers.

Fokus

Awardvindende cases, best practise eksempler, adfærdspsykologiske fif, en 4-trins gør-det-selv-guide og et internationalt e-mailprogram, der med hjælp fra kunstig intelligens mangedoblede salget. Bliv inspireret og brug det konkrete udbytte til at øge effekten af din egen e-mail marketing.

Værter

Ramses Bossuyt
Vice President, Global Client Success, Selligent
Henrik Wicksell
Senior creative lead, Ambition
Matias Valentin
Contact & automation manager, Ambition

Hvad gør du for at være sikker på at blive læst? Hvordan bruger du bedst kundedata uden at fremstå som en stalker? Hvornår ved du, om du har forudsætningerne for at kommunikere ud fra timing, relevans og adfærd? Hvad gør du for at nedbryde barriererne hos din målgruppen? Hvordan får du dine åbnings- og klikrater op, så du øger dine kunders engagement og livstidsværdi? Og hvad er din målstrategi?

På seminaret kommer du en tur rundt om det hele. Fra strategiske og taktiske overvejelser til effektiv integration og udnyttelse af kundeindsigter, viden om den menneskelige adfærd og praktiske tips til emnelinjer, e-mailens udformning og tiltrækningskraft.

Lær fra awardvindende cases, best practise eksempler, adfærdspsykologiske fif, en 4-trins gør-det-selv-guide og et e-mailprogram for Hunkemöller International.

Vores internationale gæstetaler, belgiske Ramses Bossuyt, har stået bag banebrydende e-mailprogrammer for bl.a. Porche, Volkswagen og Audi. Ramses løfter sløret for, hvordan indsatser med kunstig intelligens har mangedoblet effekten på en lang række parametre i Hunkemöllers internationale e-mail program. Denne del af seminaret er på engelsk.

Advarsel! Seminaret indeholder banaliteter.