Tid
Sted
Målgruppe
Fokus
Værter






Hvad gør du for at være sikker på at blive læst? Hvordan bruger du bedst kundedata uden at fremstå som en stalker? Hvornår ved du, om du har forudsætningerne for at kommunikere ud fra timing, relevans og adfærd? Hvad gør du for at nedbryde barriererne hos din målgruppen? Hvordan får du dine åbnings- og klikrater op, så du øger dine kunders engagement og livstidsværdi? Og hvad er din målstrategi?
På seminaret kommer du en tur rundt om det hele. Fra strategiske og taktiske overvejelser til effektiv integration og udnyttelse af kundeindsigter, viden om den menneskelige adfærd og praktiske tips til emnelinjer, e-mailens udformning og tiltrækningskraft.
Lær fra awardvindende cases, best practise eksempler, adfærdspsykologiske fif, en 4-trins gør-det-selv-guide og et e-mailprogram for Hunkemöller International.
Vores internationale gæstetaler, belgiske Ramses Bossuyt, har stået bag banebrydende e-mailprogrammer for bl.a. Porche, Volkswagen og Audi. Ramses løfter sløret for, hvordan indsatser med kunstig intelligens har mangedoblet effekten på en lang række parametre i Hunkemöllers internationale e-mail program. Denne del af seminaret er på engelsk.
Advarsel! Seminaret indeholder banaliteter.