Morgenseminar:

Skab resultater med Google Display og YouTube

Er Google Display og YouTube andet og mere end awareness medier? Kan disse medieplatforme give målbar effekt på bundlinjen? Svaret er JA! Deltag på seminaret og få konkrete input til, hvordan du arbejder med målgrupper og skaber resultater med Google Display og YouTube-annoncering. Du får ny viden og konkrete tips og tricks klar til at tage i brug bagefter.

Tid

Tirsdag 12. november 2019

08.00 – 08.30:  Check-in og velkomst med kaffe og croissanter
08.30 – 10.00:  Morgenseminar

På seminaret giver vi dig førstehåndsviden om, hvordan du kan bruge Google Display og YouTube som performance drivere. Du får konkrete eksempler på, hvordan du kan øge performance på både Google Display og YouTube ved at arbejde målrettet med dine målgrupper. Vi viser også, hvordan disse kanaler fungerer stærkt både enkeltstående og i kombination med andre kanaler.

Mød YouTube-specialist Kamil Tavas fra Google

Kamil tager os igennem tools, targeting, tips og tricks til at få mest muligt ud af annonceringen på YouTube.

Seminarvært og taler:
Anders Dohrn
Head of Paid Media hos Ambition

Keynote speaker:
Kamil Tavas
YouTube for Action Specialist fra Google

Der er afsat tid til både spørgsmål og networking.

Deltagelse er gratis – og du er meget velkommen til at sende invitationen videre til kolleger og til dit faglige netværk.

Vi glæder os til at se dig.

Jeg vil gerne deltage i morgenseminaret “Skab resultater med Google Display og Youtube”, tirsdag 12. november kl. 8:30 hos Ambition, Lygten 39, 2400 København NV.

Arrangementet er gratis, men antallet er pladser er begrænset, så tilmeld dig allerede i dag.

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S