Gratis morgenseminar:
“Persona” som resultatskabende kommunikationsplatform – B2C og B2B

Som marketingansvarlig har du helt sikkert adgang til dybe dataindsigter om virksomhedens kunder eller emner og deres adfærd. Men måske mangler du formlen, der kan omsætte viden til resultater?

På seminaret viser vi dig, hvordan andre virksomheder har skabt forbedrede resultater – simpelthen fordi de hurtigt og præcist kan identificere nuværende og kommende kunder OG målrette budskaber og tilbud efter den enkelte kundes ønsker og situation.

Tid

Torsdag d. 28. marts

08.00 – 08.30:   Check in og velkomst med kaffe og croissanter
08.30 – 10.15:   Morgenseminar

Arbejdet med ”persona”, indsigtsdrevet segmentering og prædiktionsscoring kan spille en væsentlig rolle i udvikling af kommunikation og måling af resultater i den ambitiøse marketingafdeling.

Vi gennemgår og forklarer de forskellige skridt på vejen, og viser praktiske eksempler på, hvordan teknikken kan hjælpe med at forbedre det potentielle udbytte.

Formiddagens program:

  • Den datadrevne persona
  • B2B personas
  • Den ”ikke statiske” persona
  • Scoring
  • Marketing Automation med persona
  • Case og gæstetaler: Det Kongelige Danske Haveselskab

Der er afsat tid til spørgsmål og networking.

Vi glæder os til at se dig.

Obs. Seminaret vil indeholde data fra en kort undersøgelse blandt deltagerne. Selve undersøgelsen er selvfølgelig anonym.

Jeg vil gerne deltage i morgenseminaret om persona og resultatskabende kommunikation, torsdag d. 28. marts kl. 8.30 hos Ambition, Lygten 39, 2400 København NV

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S