Morgenseminar:

Ambition og Boligsiden forudsiger boliger til salg

Nye salgsmuligheder gennem “triggers”, markedsovervågning og prædiktive modeller

At kunne forudsige dine kunders adfærd giver unikke salgsmuligheder og nye vinkler på målretning og relevans. På seminaret viser vi, hvordan du ved at bruge data og statistiske modeller får det ”kig ind i krystalkuglen”, der sikrer dig et konkurrencemæssigt forspring.

Tid

Tirsdag 22. oktober 2019

08.00 – 08.30:  Check-in, kaffe og croissanter
08.30 – 10.30:  Morgenseminar

CASE: Ambition og Boligsiden forudsiger, hvilke boliger der kommer til salg – og hvem der vil købe igen!

Som marketingspecialist ved du, at forudsætningen for at skabe de bedste resultater hænger tæt sammen med evnen til og mulighederne for at påvirke kunder, emner og leads med det rigtige budskab, i den rigtige kanal og på det rigtige tidspunkt. Når avancerede analysemetoder anvendes direkte i markedsføringen, giver det helt unikke muligheder for at agere på forkant. Deltag på seminaret og bliv klogere på, hvordan systematisk markedsovervågning og prædiktiv modellering kan anvendes til at forudsige konkret kundeadfærd.

Dataeksperterne Henrik Hobel og Martin Devantier gennemgår cases og eksempler, som guider dig gennem datajunglen og viser, hvordan dybe dataindsigter om kunder og marked kan konverteres til operationelle salgs- og markedsføringsindsatser. Sammen med Birgit Daetz fra Boligsiden løfter vi sløret for en helt ny prædiktionsmodel, som forudsiger, hvilke boliger, som har størst sandsynlighed for at blive sat til salg. Ikke nok med det, vi forudsiger også prisniveau og sælgers sandsynlighed for at købe ny ejerbolig!

Der er afsat tid til både spørgsmål og networking.
Du er velkommen til at tilmelde både dig selv og en kollega. 

Vi glæder os til at se dig.

Henrik Hobel
Direktør, partner / CTO

Martin Devantier
Kontaktchef / dataspecialist

Birgit Daetz
Kommunikationsdirektør, Boligsiden

Jeg vil gerne deltage i morgenseminaret “Nye salgsmuligheder gennem “triggers”, markedsovervågning og prædiktive modeller”, tirsdag 22. oktober kl. 8:30 hos Ambition, Lygten 39, 2400 København NV.

Arrangementet er gratis, men antallet er pladser er begrænset, så tilmeld dig allerede i dag.

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S