1. Forside
  2. /
  3. Seminar
  4. /
  5. Gratis morgenseminar: Effektiv...
Gratis morgenseminar
Effektiv inddragelse af SEO & Web-analytics
Gør som det britiske forsvar! Følg princippet om de 7P’er: Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance og få succes med inddragelse af SEO & Web-analytics i større digitale projekter.

Tid

Tirsdag 29. oktober, 2019
08.00 - 10.00

Sted

Lygten 39, 2400 København NV

Målgruppe

Seminaret er gratis og målrettet digital specialister, produktejere, projektledere og-koordinatorer.

Værter

Daniel Varberg
Head of SEO, Ambition
Astrid Illum
Web Analytics Specialist, DFDS

Succesfuld inddragelse af SEO & Web-analytics i større og store digitale projekter kræver grundig planlægning og forberedelse. Især, når der er mange interessenter involveret i projektet – hver med sin agenda og prioriteter. I rollen som digital specialist, projektleder/-koordinator eller produktejer kender du sikkert situationen, hvor SEO & Web-analytics enten bliver helt overset eller tænkt ind for sent. Konsekvensen er tabt økonomisk potentiale og manglende indsigt.

Seminaret her er udviklet specifikt til dig, der gerne vil blive klogere på problemstillingen. Vi giver dig inspiration og guidelines for rettidig, succesfuld inddragelse af SEO & Web-analytics i projekter med mange involverede.

Vi kommer rundt om følgende temaer:
Baggrund og introduktion: Hvis du ikke kan måle det – kan du ikke forbedre det!
Værktøjer til ”Stakeholder Management” og arbejdet med digital modenhed
Typiske faldgruber, du kan undgå med god planlægning
Sådan gør du: Konkrete tips og råd til at komme godt i mål

CASE:
Seminarets gæstetaler Astrid Illum arbejder som Web Analytics Specialist hos DFDS. Astrid har mere end 6 års erfaring med analytics og en baggrund i strategisk kommunikation og webkommunikation. Denne morgen deler hun ud af sin indgående viden om analytics planlægning, implementering og konsolidering samt håndtering af mange interessenter i projekterne. Du får et kig i Astrid’s værktøjskasse med teknikker til effektiv styring af samspillet mellem tekniske udfordringer, forretningsobjektiver og brugeres ønsker.

Ud fra egne erfaringer fortæller hun om de udfordringer, virksomheden står overfor i større digitale projekter. I casen her: Migrering af +20 forretningskritiske websites.