1. Forside
  2. /
  3. Seminar
  4. /
  5. Eksklusivt morgenseminar: Facebook...
Eksklusivt morgenseminar
Facebook som effektiv BTB-leadkanal
Grænserne mellem BTC- og BTB-kommunikation og kontaktpunkter er under hastig forandring. BTB-segmentet udviser nye medievaner, hvor målgruppen tager deres digitale adfærd med på arbejde. Kom og hør, hvordan DataLøn sammen med Ambition har genereret leads fra et klassisk BTB-segment – kun ved hjælp af en digital indsats. Vi deler vores erfaringer og giver input til, hvordan du udnytter Facebook som BTB-kanal.

Tid

Fredag 4. oktober, 2019
08.00 - 10.00

Sted

Lygten 39, 2400 København NV

Værter

Mette Voigt Jørgensen
Teamlead, Marketing, DataLøn
Den nye ferielov som løftstang og hvorfor er den nye ferielovgivning et godt kampagnespor.
Emil Bundgaard
Partner Manager, Facebook
Facebook som BtB-kanal. Tools, tips, tricks og targeting.
Ulrik Heiberg
Head of Media, Ambition
Kampagne-case: Ny ferielov. Budskab, flow og anvendte kanaler med fokus på FB-resultater.

Deltag i seminaret og få et førstehåndsindblik i Facebook som effektiv kanal til BTB-leadgenerering.
Vi har inviteret DataLøn og Facebook til at være talere. Du bliver derfor klogere på teamet fra flere vinkler: Som annoncør, medieindkøber og ud fra et bureauperspektiv. Sammen med Mette Voigt Jørgensen fra DataLøn præsenterer vi en aktuel case og deler vores erfaringer om udvikling, eksekvering og resultater via Facebook. Emil Bundgaard fra Facebook tager os igennem værktøjer og targetering, og han giver tips og tricks til BtB-annoncering.

Der er afsat tid til både spørgsmål og networking – og vi glæder os til at se dig. Du er meget velkommen til at sende invitationen videre til kolleger og til dit faglige netværk.

Deltagelse er gratis.