AMBITION A/S
  • Marketing Automation
  • Data
    • Mosaic Danmark
      • Digital håndbog
    • GDPR – persondata forordningen
      • Fem spørgsmål om GDPR
    • Optimering af Datakvalitet
    • Kundeindsigt & Analyse
    • Målgrupper & Segmentering
    • Ambition Data Cloud – selvbetjeningsportal
    • DM Media persondatapolitik
  • Search & Media
    • Søgemaskineoptimering
      • Søgeordsanalyse
      • SEO Tekster
      • Linkbuilding
      • Teknisk SEO analyse
      • Google My Business
      • Optimering Dandomain webshop
      • Reputation management
      • NLP
    • Google Ads (AdWords)
      • Remarketing
      • Display
      • Tjek af Adwordskonto
      • Dynamisk remarketing
      • Google Shopping
      • Shopping feed
    • Facebook
    • Youtube
    • Google Analytics
    • Google Tag Manager
    • DM Media
    • Undervisning
      • Adwords kursus
      • SEO kurser
      • Analytics kursus
    • Tools
      • Searchmetrics
      • impersonal me
      • Rebutter.me
  • Kreativ
    • Kreativ strategi
    • Taktisk kommunikation
    • Konverteringsoptimering
    • E-mail og permission marketing
    • Konvertering
  • Cases
  • Blog
  • Seminarer
  • Om os
    • Job
  • Kontakt
  • Menu
Menu
  • Trafik
  • Søgemaskineoptimering
    • Søgeordsanalyse
    • SEO Tekster
    • Linkbuilding
    • Teknisk SEO analyse
    • Google My Business
    • Optimering Dandomain webshop
    • Reputation management
    • NLP
  • Google Ads (AdWords)
    • Remarketing
    • Display
    • Tjek af Adwordskonto
    • Dynamisk remarketing
    • Google Shopping
    • Shopping feed
  • Facebook
  • Youtube
  • Google Analytics
  • DM Media
  • Google tag manager
  • Undervisning
    • Adwords kursus
      • Torsdagstræning Adwords
      • Google shopping kursus
      • Adwords begynder kursus
      • Adwords-1-dags-kursus
      • Torsdagstræning – Remarketing og demografi
    • SEO kurser
    • Analytics kursus
  • Tools
    • Searchmetrics
    • Rebutter.me
    • impersonal me

Google Shopping Kursus

Få styr på hvordan du optimerer dine Google Shopping kampagner og dit feed!

  • 3 timers kursus (kl. 9 – 12)
  • God pris; 3 timer kun kr. 1750,- ex. moms.
  • Få deltagere – masser af tid til gode spørgsmål og svar
  • Lær hvordan Shopping virker og begynd optimeringen
  • Mange gode efterprøvede tips og tricks fra erfaren AdWords konsulent

Shopping, Data feed, Merchant Center og eksterne værktøjer

Ja, der er nok at holde styr på, hvis du kører Shopping kampagner i Google AdWords.

Har du kørt med Shopping kampagner i et stykke tid men kan ikke få høj nok volumen eller performance? Eller synes du, at optimeringen er så tung og besværlig, at du er ved at give op?

Fortvivl ikke, for du er helt sikkert ikke den eneste! Derfor har vi lavet dette kursus med fokus på at optimere dit feed og dine Shopping kampagner, så du netop kan opnå øget volumen og bedre performance.

Ring eller skriv til os for at få oplyst næste kursusdato.

Vil du vide mere?

Ring og tal med
Jacob Kildebogaard

+45 26 712 712

På dette kursus vil vi vise, hvordan du bringer dine Shopping kampagner ”to the next level”.

Kurset starter med en kort gennemgang af feeds, Merchant Center og Shopping kampagner, så vi har fundamentet på plads.

Derefter gennemgår vi de værktøjer og nye muligheder, som du bør udnytte til at øge performance.

Få svar

Da kurset maksimalt har 8 deltagere, vil der være god mulighed for at få svar på konkrete spørgsmål, som kan hjælpe dig videre og høre om andres erfaringer.

  • Sådan bør dit feed se ud, og her bør du optimere
  • Sådan bør strukturen på dine Shopping kampagner være
  • Sådan bruger du eksterne værktøjer til at optimere performance
  • Sådan holder du øje med performance
  • Sådan optimerer du dine Shopping kampagner smartest og i tråd med dine mål

Efter kurset kan du:

  • Administrere dine Shopping kampagner bedre
  • Administrere dit Merchant Center data feed bedre
  • Udnytte nye tiltag i forhold til Shopping kampagner
  • Udnytte nye værktøjer i forhold til Shopping kampagner
  • Øge salget via AdWords
  • Spare penge med smartere opsætning
  • Effektivisere dit tidsforbrug

Din underviser

Kent Nygaard Christensen

Oplægsholder og har arbejdet med Google AdWords i mere end 3 år hos (Webjuice) Ambition og tidligere hos Google, hvor han har hjulpet over 500 nye annoncører i gang med AdWords.

Derigennem har han stor erfaring med at opbygge og optimere AdWords kampagner og er AdWords certificeret.

Hos Ambition arbejder han med mange forskellige AdWords kunder – fra nogle af de største danske virksomheder til små og mellemstore kunder.

Tidligere deltagere siger

“Tak for kurset – det var spændende og lærerigt.

Kurset var yderst relevant, og jeg synes bestemt, at Kent kom omkring de mange områder af AdWords, trods vi kun havde én dag. Det var tydeligt, at der var niveauforskel blandt deltagerne, men jeg fik bestemt det, jeg kom efter.

Jeg tror, det var godt, at vi ikke gik for meget i dybden med workshoppen. Grundet de store niveauforskelle ville denne del nok kun blive en succes, hvis alle kursusdeltagerne var nogenlunde samme sted.

Alt i alt et godt kursus med masser af viden – god underviser.”

Simon Dyngby Walther – inCover.dk

“For mit vedkommende var det relevant. Jeg spidsede mest ører, når snakken faldt på Google Shopping, remarketing og DSA, da jeg mangler at udvikle mig på det område.

Niveauet var passende, da folk havde vidt forskellige forudsætninger i AdWords. Kent er en rigtig god formidler, så alle kunne være med. Nogen var nybegyndere, mens andre havde arbejdet med det flere år. Heldigvis var der også plads til at komme ind på nogen af de mere avancerede funktioner i AdWords.

Super anvendeligt. Jeg fik en masse idéer med hjem, som jeg allerede er gået igang med at implementere. Også fedt at få et indblik i andres konti. Det lærer man en del af.

Vi nåede vidt omkring på de få timer. Jeg har arbejdet med AdWords i 4 år, så jeg kan meget selv. Det kunne være fedt med kurser for de nørdede, hvor man går i dybden med et emne f.eks. remarketing eller display annoncering.

Yderst kompetent underviser som kunne svare på alle spørgsmål. De varmeste anbefalinger herfra :-)”

Kristian Holme – Lookperfect.dk

Praktiske oplysninger

Pris:

Kurset koster 1.750 kr. ex moms.

Kursussted:

Lygten 39, 2400 København NV

Tidspunkt:

9-12 – spørg os om næste dato

Prisen inkluderer undervisning og vand, te, og kaffe på dagen.

Der er plads til 8 deltagere, så der bliver fin tid til spørgsmål og svar.

Transport:

Undervisningen afholdes tæt på Vesterport st. og Forum metrostation, og derudover er der mulighed for parkering til Nørrebro takster.

Tilmelding:

Udfyld vores kontaktformular nedenfor og skriv gerne “Google Shopping kursus” i kommentarfelt – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Vi glæder os til at se dig!

Ring mig op

Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition

Kontaktinfo

Ambition A/S
Lygten 39
2400 København NV
Telefon: +45 7020 3024
[email protected]
CVR: DK34222282

Forretningsbetingelser

Organisation

  • FDIH
  • Creative Circle
  • Kreativitet & Kommunikation

Bankinfo

Danske Bank A/S
Kontonummer 4180 10694574
SWIFT: DABADKKK
IBAN: DK4630000010694574

IT Sikkerhed (GDPR)

Ambition har revisionserklæringer (type II) inden for områderne
ISAE 3000 (persondata)
ISAE 3402 (IT)

Persondatapolitik

Certificeret

Google

Facebook Marketing Partner

e-mærket partner

Searchmetrics Trusted Service Partner

Bing Partner

Nyhedsbrev

© Copyright: Ambition A/S | Lygten 39 | 2400 København NV | +45 70 20 30 24
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Instagram
Scroll to top

Dette websted bruger cookies til statistik, til målrettet markedsføring og for at give dig den bedste
browseroplevelse. Find ud af mere, eller juster dine indstillinger .

AMBITION A/S
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Oversigt over fortrolighed

Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.

Strengt nødvendige cookies

Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.

Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.

Marketing- og statistikcookies

Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.

At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.

Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!