Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.
På dette kursus vil vi vise, hvordan du bringer dine Shopping kampagner ”to the next level”.
Kurset starter med en kort gennemgang af feeds, Merchant Center og Shopping kampagner, så vi har fundamentet på plads.
Derefter gennemgår vi de værktøjer og nye muligheder, som du bør udnytte til at øge performance.
Få svar
Da kurset maksimalt har 8 deltagere, vil der være god mulighed for at få svar på konkrete spørgsmål, som kan hjælpe dig videre og høre om andres erfaringer.
- Sådan bør dit feed se ud, og her bør du optimere
- Sådan bør strukturen på dine Shopping kampagner være
- Sådan bruger du eksterne værktøjer til at optimere performance
- Sådan holder du øje med performance
- Sådan optimerer du dine Shopping kampagner smartest og i tråd med dine mål
Efter kurset kan du:
- Administrere dine Shopping kampagner bedre
- Administrere dit Merchant Center data feed bedre
- Udnytte nye tiltag i forhold til Shopping kampagner
- Udnytte nye værktøjer i forhold til Shopping kampagner
- Øge salget via AdWords
- Spare penge med smartere opsætning
- Effektivisere dit tidsforbrug
Din underviser
Kent Nygaard Christensen
Oplægsholder og har arbejdet med Google AdWords i mere end 3 år hos (Webjuice) Ambition og tidligere hos Google, hvor han har hjulpet over 500 nye annoncører i gang med AdWords.
Derigennem har han stor erfaring med at opbygge og optimere AdWords kampagner og er AdWords certificeret.
Hos Ambition arbejder han med mange forskellige AdWords kunder – fra nogle af de største danske virksomheder til små og mellemstore kunder.
Tidligere deltagere siger
“Tak for kurset – det var spændende og lærerigt.
Kurset var yderst relevant, og jeg synes bestemt, at Kent kom omkring de mange områder af AdWords, trods vi kun havde én dag. Det var tydeligt, at der var niveauforskel blandt deltagerne, men jeg fik bestemt det, jeg kom efter.
Jeg tror, det var godt, at vi ikke gik for meget i dybden med workshoppen. Grundet de store niveauforskelle ville denne del nok kun blive en succes, hvis alle kursusdeltagerne var nogenlunde samme sted.
Alt i alt et godt kursus med masser af viden – god underviser.”
Simon Dyngby Walther – inCover.dk
“For mit vedkommende var det relevant. Jeg spidsede mest ører, når snakken faldt på Google Shopping, remarketing og DSA, da jeg mangler at udvikle mig på det område.
Niveauet var passende, da folk havde vidt forskellige forudsætninger i AdWords. Kent er en rigtig god formidler, så alle kunne være med. Nogen var nybegyndere, mens andre havde arbejdet med det flere år. Heldigvis var der også plads til at komme ind på nogen af de mere avancerede funktioner i AdWords.
Super anvendeligt. Jeg fik en masse idéer med hjem, som jeg allerede er gået igang med at implementere. Også fedt at få et indblik i andres konti. Det lærer man en del af.
Vi nåede vidt omkring på de få timer. Jeg har arbejdet med AdWords i 4 år, så jeg kan meget selv. Det kunne være fedt med kurser for de nørdede, hvor man går i dybden med et emne f.eks. remarketing eller display annoncering.
Yderst kompetent underviser som kunne svare på alle spørgsmål. De varmeste anbefalinger herfra :-)”
Kristian Holme – Lookperfect.dk
Praktiske oplysninger
Pris:
Kurset koster 1.750 kr. ex moms.
Kursussted:
Lygten 39, 2400 København NV
Tidspunkt:
9-12 – spørg os om næste dato
Prisen inkluderer undervisning og vand, te, og kaffe på dagen.
Der er plads til 8 deltagere, så der bliver fin tid til spørgsmål og svar.
Transport:
Undervisningen afholdes tæt på Vesterport st. og Forum metrostation, og derudover er der mulighed for parkering til Nørrebro takster.
Tilmelding:
Udfyld vores kontaktformular nedenfor og skriv gerne “Google Shopping kursus” i kommentarfelt – så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Vi glæder os til at se dig!