Brugerens profil
Du kan målrette din annoncering ud fra brugerens profil. I valg af profil indgår variable som køn, alder, interesser og adfærd.
Annoncering via YouTube er et oplagt valg som supplement- eller endda alternativ til almindelig TV-annoncering.
Sammenlignet med TV-annoncering får du via YouTube en ultraskarp pris samtidig med, at du har en række helt unikke målretningsmuligheder, som almindelig TV-annoncering slet ikke kan hamle op med.
Vi har også gode erfaringer med at eksponere og annoncere for produktlanceringer via YouTube.
Ring og tal med
Jacob Kildebogaard
Udover videoannonceringen så er det også muligt at købe annoncer rundt om videoerne.
Du kan købe annoncer så dine annoncer konstant er på i 1 døgn, og det kaldes et YouTube Masthead.
Vi lavede f.eks. et sådant YouTube Masthead for SPORTMASTER i forbindelse med Black Friday 2015.
Du kan målrette din annoncering ud fra brugerens profil. I valg af profil indgår variable som køn, alder, interesser og adfærd.
Til tider er det ikke personens profil, der er interessant – men derimod sammenhængen. Sælger du cykeludstyr er det f.eks. værd at have din markedsføring sammen med ”how to”-videoer omkring cykelreparationer. På YouTube kan du målrette dine annoncer, så de passer til indholdet, brugeren ønsker at se.
Du kan vælge at målrette dine annoncer mod brugere, der tidligere har besøgt dit website. På den måde ved du, at de har et vist kendskab til dig og din hjemmeside, og du kan eksponere dem overfor din virksomhed endnu engang.
Hvis du har en stor kundeklub eller en liste med e-mailadresser, du må målrette markedsføring mod, har du en helt unik mulighed på YouTube.
Du kan nemlig målrette din annoncering mod brugere på din liste, så du dermed kun eksponerer din annonce overfor folk, der allerede er knyttet til din virksomhed.
Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition
Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.
Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.
Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.
Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.
At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.
Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!