AMBITION A/S
  • Marketing Automation
  • Data
    • Mosaic Danmark
      • Digital håndbog
    • GDPR – persondata forordningen
      • Fem spørgsmål om GDPR
    • Optimering af Datakvalitet
    • Kundeindsigt & Analyse
    • Målgrupper & Segmentering
    • Ambition Data Cloud – selvbetjeningsportal
    • DM Media persondatapolitik
  • Search & Media
    • Søgemaskineoptimering
      • Søgeordsanalyse
      • SEO Tekster
      • Linkbuilding
      • Teknisk SEO analyse
      • Google My Business
      • Optimering Dandomain webshop
      • Reputation management
      • NLP
    • Google Ads (AdWords)
      • Remarketing
      • Display
      • Tjek af Adwordskonto
      • Dynamisk remarketing
      • Google Shopping
      • Shopping feed
    • Facebook
    • Youtube
    • Google Analytics
    • Google Tag Manager
    • DM Media
    • Undervisning
      • Adwords kursus
      • SEO kurser
      • Analytics kursus
    • Tools
      • Searchmetrics
      • impersonal me
      • Rebutter.me
  • Kreativ
    • Kreativ strategi
    • Taktisk kommunikation
    • Konverteringsoptimering
    • E-mail og permission marketing
    • Konvertering
  • Cases
  • Blog
  • Seminarer
  • Om os
    • Job
  • Kontakt
  • Menu
Menu
  • Trafik
  • Søgemaskineoptimering
    • Søgeordsanalyse
    • SEO Tekster
    • Linkbuilding
    • Teknisk SEO analyse
    • Google My Business
    • Optimering Dandomain webshop
    • Reputation management
    • NLP
  • Google Ads (AdWords)
    • Remarketing
    • Display
    • Tjek af Adwordskonto
    • Dynamisk remarketing
    • Google Shopping
    • Shopping feed
  • Facebook
  • Youtube
  • Google Analytics
  • DM Media
  • Google tag manager
  • Undervisning
    • Adwords kursus
      • Torsdagstræning Adwords
      • Google shopping kursus
      • Adwords begynder kursus
      • Adwords-1-dags-kursus
      • Torsdagstræning – Remarketing og demografi
    • SEO kurser
    • Analytics kursus
  • Tools
    • Searchmetrics
    • Rebutter.me
    • impersonal me

Youtube

YouTube annoncering er et stærkt medie, når du vil have stor eksponering til en lav pris pr. visning. YouTube er primært stærkt til branding og er dermed markedsføring i toppen af salgstragten.

Annoncering via YouTube er et oplagt valg som supplement- eller endda alternativ til almindelig TV-annoncering.

Sammenlignet med TV-annoncering får du via YouTube en ultraskarp pris samtidig med, at du har en række helt unikke målretningsmuligheder, som almindelig TV-annoncering slet ikke kan hamle op med.

Derfor skal du bruge YouTube

  • Du betaler kun, hvis brugeren ser 30 sekunder af din video-annonce
  • Du kan integrere produktannoncer direkte i din video
  • Du får masser af gode data omkring interessen for din video – hvor meget er der set, og hvor mange klikker videre.
  • Har du et vist spend, så får du gratis måling på løftet i brand-kendskab. Det sætter vi op i samarbejde med Google, og data er spændende og værdifulde.

Men YouTube er ikke kun interessant til generel branding.

Vi har også gode erfaringer med at eksponere og annoncere for produktlanceringer via YouTube.

Vil du vide mere?

Ring og tal med
Jacob Kildebogaard

+45 26 712 712

YouTube Masthead – overtag YouTube.dk

Udover videoannonceringen så er det også muligt at købe annoncer rundt om videoerne.

Du kan købe annoncer så dine annoncer konstant er på i 1 døgn, og det kaldes et YouTube Masthead.

Vi lavede f.eks. et sådant YouTube Masthead for SPORTMASTER i forbindelse med Black Friday 2015.

Målretning med YouTube

Du har stærke muligheder for at målrette dine annoncer på YouTube.

  • Brugerens profil

    Du kan målrette din annoncering ud fra brugerens profil. I valg af profil indgår variable som køn, alder, interesser og adfærd.

  • Målrettet indholdet

    Til tider er det ikke personens profil, der er interessant – men derimod sammenhængen. Sælger du cykeludstyr er det f.eks. værd at have din markedsføring sammen med ”how to”-videoer omkring cykelreparationer. På YouTube kan du målrette dine annoncer, så de passer til indholdet, brugeren ønsker at se.

  • Remarketing på YouTube

    Du kan vælge at målrette dine annoncer mod brugere, der tidligere har besøgt dit website. På den måde ved du, at de har et vist kendskab til dig og din hjemmeside, og du kan eksponere dem overfor din virksomhed endnu engang.

  • Målret mod din kundeklub

    Hvis du har en stor kundeklub eller en liste med e-mailadresser, du må målrette markedsføring mod, har du en helt unik mulighed på YouTube.

    Du kan nemlig målrette din annoncering mod brugere på din liste, så du dermed kun eksponerer din annonce overfor folk, der allerede er knyttet til din virksomhed.

Ring mig op

Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition

Kontaktinfo

Ambition A/S
Lygten 39
2400 København NV
Telefon: +45 7020 3024
[email protected]
CVR: DK34222282

Forretningsbetingelser

Organisation

  • FDIH
  • Creative Circle
  • Kreativitet & Kommunikation

Bankinfo

Danske Bank A/S
Kontonummer 4180 10694574
SWIFT: DABADKKK
IBAN: DK4630000010694574

IT Sikkerhed (GDPR)

Ambition har revisionserklæringer (type II) inden for områderne
ISAE 3000 (persondata)
ISAE 3402 (IT)

Persondatapolitik

Certificeret

Google

Facebook Marketing Partner

e-mærket partner

Searchmetrics Trusted Service Partner

Bing Partner

Nyhedsbrev

© Copyright: Ambition A/S | Lygten 39 | 2400 København NV | +45 70 20 30 24
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Instagram
Scroll to top

Dette websted bruger cookies til statistik, til målrettet markedsføring og for at give dig den bedste
browseroplevelse. Find ud af mere, eller juster dine indstillinger .

AMBITION A/S
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Oversigt over fortrolighed

Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.

Strengt nødvendige cookies

Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.

Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.

Marketing- og statistikcookies

Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.

At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.

Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!