AMBITION A/S
  • Marketing Automation
  • Data
    • Mosaic Danmark
      • Digital håndbog
    • GDPR – persondata forordningen
      • Fem spørgsmål om GDPR
    • Optimering af Datakvalitet
    • Kundeindsigt & Analyse
    • Målgrupper & Segmentering
    • Ambition Data Cloud – selvbetjeningsportal
    • DM Media persondatapolitik
  • Search & Media
    • Søgemaskineoptimering
      • Søgeordsanalyse
      • SEO Tekster
      • Linkbuilding
      • Teknisk SEO analyse
      • Google My Business
      • Optimering Dandomain webshop
      • Reputation management
      • NLP
    • Google Ads (AdWords)
      • Remarketing
      • Display
      • Tjek af Adwordskonto
      • Dynamisk remarketing
      • Google Shopping
      • Shopping feed
    • Facebook
    • Youtube
    • Google Analytics
    • Google Tag Manager
    • DM Media
    • Undervisning
      • Adwords kursus
      • SEO kurser
      • Analytics kursus
    • Tools
      • Searchmetrics
      • impersonal me
      • Rebutter.me
  • Kreativ
    • Kreativ strategi
    • Taktisk kommunikation
    • Konverteringsoptimering
    • E-mail og permission marketing
    • Konvertering
  • Cases
  • Blog
  • Seminarer
  • Om os
    • Job
  • Kontakt
  • Menu
Menu
  • Trafik
  • Søgemaskineoptimering
    • Søgeordsanalyse
    • SEO Tekster
    • Linkbuilding
    • Teknisk SEO analyse
    • Google My Business
    • Optimering Dandomain webshop
    • Reputation management
    • NLP
  • Google Ads (AdWords)
    • Remarketing
    • Display
    • Tjek af Adwordskonto
    • Dynamisk remarketing
    • Google Shopping
    • Shopping feed
  • Facebook
  • Youtube
  • Google Analytics
  • DM Media
  • Google tag manager
  • Undervisning
    • Adwords kursus
      • Torsdagstræning Adwords
      • Google shopping kursus
      • Adwords begynder kursus
      • Adwords-1-dags-kursus
      • Torsdagstræning – Remarketing og demografi
    • SEO kurser
    • Analytics kursus
  • Tools
    • Searchmetrics
    • Rebutter.me
    • impersonal me

Google Analytics

Måling er kernen når det gælder indsigt i din brugeres adfærd. Måling af aktiviteterne på din hjemmeside er kernen i din online forretning.

Google Analytics og sporing af brugernes adfærd har to overordnede formål:

  1. Viden om effekten af dine online marketing tiltag og præcis, hvilken værdi de forskellige trafikkilder skaber
  2. Indgående indblik i brugernes adfærd så vi ved hjælp af data kan se, hvor og hvordan der bør optimeres på sitet for at forbedre konverteringsraten

Analytics kan overordnet vise præcis, hvor der skal sættes ind, så du og virksomheden arbejder med de tiltag, der hurtigst vil skabe mest mulig værdi.

De såkaldte ”lavest hængende frugter.”

Implementering og udpegning af KPI´er

For at få skarpere data for din online forretning skal du have en korrekt og brugbar Google Analytics implementering. Ambition er eksperter i at lave en skræddersyet og overskuelig implementering, og dem har vi lavet mange af. Alt fra de ganske små enkeltmandsforretninger til de helt store avancerede med mange domæner på tværs af både brands og lande.

Forud for implementeringen afholdes en KPI workshop, hvor vi stiller de rette spørgsmål for, i fællesskab, at sikre den helt rette implementering og data tilgængelighed.

Uanset om du har brug for at få tunet lidt, eller om det er en stor implementering, der ligger forude, kan vi fikse det for dig. Via Google Tag Manager kan vi lave avancerede løsninger uden de store kompleksiteter.

Optimering ud fra brugernes adfærd

Du føler måske, at du drukner i data, når du logger ind i Analytics.

Men med fokus på de rette tal i de rette rapporter er der enormt værdifuld viden at hente.

Hvis du vil have hjælp til at finde de værdifulde data frem, er vi vant til – og eksperter i – at finde guldet i data.

Vi skaffer et værdifuldt indblik i brugernes adfærd og udpeger, hvor der skal optimeres for at opnå størst muligt udbytte.

Analytics undervisning og kursus

Mange opgaver kan outsources til eksperter – men noget af det vigtigste at have viden om internt er brugen af Analytics data. Uanset hvad du hyrer bureauer til, så skal du være i stand til at spille bold og udfordre dem. Og det gør du bedst med en databaseret argumentation.

Derfor underviser og opgraderer vi med største glæde virksomheder i brugen af Analytics data.

Vi har mange års erfaring med at holde skræddersyede kurser, hvor det kun er en virksomhed ad gangen, der deltager. Det giver mulighed for at fokusere på jeres konkrete forretning og jeres data. Og selv med blot 3 timers undervisning kan du forvente at gå fra lokalet med en liste over tiltag, der skal optimeres.

Vil du vide mere?

Ring og tal med
Jacob Kildebogaard

+45 26 712 712

Danmarks førende Analytics hus

Ambition er, med Jacob Kildebogaard i spidsen for Analytics afdelingen, blandt Danmarks førende Analytics huse.

Jacob har skrevet ”Analyticsbogen” og har siden 2008 blogget om webanalyse på webanalytiker.dk

– så er du i tvivl om fagligheden, har du over 100 blogindlæg og en bog at vurdere det på.

Ring mig op

Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition

Kontaktinfo

Ambition A/S
Lygten 39
2400 København NV
Telefon: +45 7020 3024
[email protected]
CVR: DK34222282

Forretningsbetingelser

Organisation

  • FDIH
  • Creative Circle
  • Kreativitet & Kommunikation

Bankinfo

Danske Bank A/S
Kontonummer 4180 10694574
SWIFT: DABADKKK
IBAN: DK4630000010694574

IT Sikkerhed (GDPR)

Ambition har revisionserklæringer (type II) inden for områderne
ISAE 3000 (persondata)
ISAE 3402 (IT)

Persondatapolitik

Certificeret

Google

Facebook Marketing Partner

e-mærket partner

Searchmetrics Trusted Service Partner

Bing Partner

Nyhedsbrev

© Copyright: Ambition A/S | Lygten 39 | 2400 København NV | +45 70 20 30 24
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Instagram
Scroll to top

Dette websted bruger cookies til statistik, til målrettet markedsføring og for at give dig den bedste
browseroplevelse. Find ud af mere, eller juster dine indstillinger .

AMBITION A/S
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Oversigt over fortrolighed

Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.

Strengt nødvendige cookies

Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.

Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.

Marketing- og statistikcookies

Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.

At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.

Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!