Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.
Mosaic Danmark
– Markedets mest detaljerede og opdaterede segmenteringsplatform
Viden baner vejen for innovative strategier og stærke relationer. Med Mosaic er du sikret en dyb indsigt i danskernes liv, holdninger og adfærd. En analyse- og segmenteringsplatform baseret på mere end 500 mio. informationer på tværs af 600 forskellige datavariable giver dig et unikt grundlag for udvikling af produkter, kommunikation og tilbud. Det skaber langvarige relationer til de forbrugere, der har størst værdi for din forretning.
Udnyt markedets mest detaljerede og opdaterede segmenteringsplatform, når du skal:
- Identificere de mest attraktive målgrupper i kundebasen og i markedet
- Udvikle målrettet kommunikation
- Udarbejde differentierede medieplaner
- Beregne markedspotentiale
Værktøjet til optimering af databaseret salg og markedsføring
Mosaic gør det enkelt og operationelt at skabe differentieret og relevant kommunikation til dine nuværende og kommende kunder. Segmenterede budskaber kan målrettes på tværs af kanaler – digitale såvel som analoge. Dybe kundeindsigter skaber synergier i din virksomheds værdikæde fra produktudvikling til markedsføring, salg og kundeservice.
Den seneste version af Mosaic Danmark klassificerer danske forbrugere i 44 typer og 12 grupper.
For mere dybdegående information, kontakt Grethe Fugleholm Berg på +45 2616 1035 eller bestil vores digitale håndbog om Mosaics segmenteringsmodel – den er gratis.