AMBITION A/S
  • Marketing Automation
  • Data
    • Mosaic Danmark
      • Digital håndbog
    • GDPR – persondata forordningen
      • Fem spørgsmål om GDPR
    • Optimering af Datakvalitet
    • Kundeindsigt & Analyse
    • Målgrupper & Segmentering
    • Ambition Data Cloud – selvbetjeningsportal
    • DM Media persondatapolitik
  • Search & Media
    • Søgemaskineoptimering
      • Søgeordsanalyse
      • SEO Tekster
      • Linkbuilding
      • Teknisk SEO analyse
      • Google My Business
      • Optimering Dandomain webshop
      • Reputation management
      • NLP
    • Google Ads (AdWords)
      • Remarketing
      • Display
      • Tjek af Adwordskonto
      • Dynamisk remarketing
      • Google Shopping
      • Shopping feed
    • Facebook
    • Youtube
    • Google Analytics
    • Google Tag Manager
    • DM Media
    • Undervisning
      • Adwords kursus
      • SEO kurser
      • Analytics kursus
    • Tools
      • Searchmetrics
      • impersonal me
      • Rebutter.me
  • Kreativ
    • Kreativ strategi
    • Taktisk kommunikation
    • Konverteringsoptimering
    • E-mail og permission marketing
    • Konvertering
  • Cases
  • Blog
  • Seminarer
  • Om os
    • Job
  • Kontakt
  • Menu
Menu
  • Mosaic Danmark
    • Digital håndbog
  • GDPR
    • Fem spørgsmål om GDPR
  • Optimering af Datakvalitet
    • Datavask & Validering
    • Berigelser
  • Kundeindsigt & Analyse
    • Profilanalyse og Segmentanalyse
    • Respons Analyse
    • Churn Analyse
    • Downloads: Kundeindsigts analyser / Customer Insight analyser
  • Målgrupper & Segmentering
    • Segmentering af kundebasen
    • Målrettet winback
    • Kvalitetssikrede permission leads
  • Ambition Data Cloud – selvbetjeningsportal

Kundeindsigt og Analyse

Vi kombinerer din virksomheds kunde- og transaktionsdata med et væld af markedsdata og variable. Resultatet er unik indsigt i segmenter og markedspotentiale. Udgangspunktet for effektiv hvervning af nye kunder, udvikling og fastholdelse af nuværende kunder og lukrativ winback.

Vi kombinerer din virksomheds kunde- og transaktionsdata med et væld af markedsdata og variable. Resultatet er unik indsigt i segmenter og markedspotentiale. Udgangspunktet for effektiv hvervning af nye kunder, udvikling og fastholdelse af nuværende kunder og lukrativ winback.

Dialog i øjenhøjde, relevans,  målrettede tilbud og individualiseret, datadreven kommunikation! Naturligvis reagerer jeres kunder bedst på tilbud og kommunikation, som matcher deres behov og profil. Jo bedre I kender jeres kunder, jo stærkere er jeres udgangspunkt for at imødekomme deres behov og ønsker bedre, end konkurrenten.

Fokus på udvikling af de mest attraktive segmenter
Kundeindsigt også kaldet Customer insight er super vigtigt, og skal være styrende for jeres produktudvikling, salgs- og markedsføringsarbejde. Det gælder sortiment, tilbud, prissætning, kommunikation, medieplanlægning, salgskanaler og opfølgning. Og ikke mindst prioriteringen af ressourcer og fokus på udvikling af de mest attraktive segmenter.

Det er sådan set det samme her hos os – vores kunder er også meget forskellig og har forskellige markedsmæssige udfordringer. Derfor skal det konkrete indhold af de analyser, vi udvikler til jer, altid være baseret på dialog om de forretningsmæssige beslutninger, resultaterne skal underbygge. Vi tilbyder blandt andet dataanalyser, churnanalyser, segmentanalyser, data mining og markedsanalyse som er skræddersyet til jer, med friske øjne på opgaven hver gang.

Vi hjælper med at gøre BIG DATA til validt og operationelt input til jeres forretningsprocesser. Vi skaber overblik og italesætter den store viden om kunder og markedsforhold, som ligger gemt i jeres kundedatasystemer. Ofte som detaljerede segmentprofiler visualiseret via billeder, geografiske oversigtskort og i tabeller og grafer.  Profilerne er specifikke for netop JERES kundeportefølje. Udviklet til nøje at beskrive i de personer, husstande eller virksomheder, der udgør grundlaget for jeres forretning og fremtidige vækst. Jeres kunder indpasses ikke en foruddefineret, generel klassifikation – vi udvikler en klassifikation specifikt til jeres virksomhed, som beskriver og underbygget de kendetegn, der er helt særlige for netop jeres kunder. “One size fits nobody” – den skræddersyede løsning passer derimod, og skaber et helt unikt udgangspunkt for den dialog, I ønsker at føre med jeres kunder og emner. Det virker – vi ser det igen og igen.

Analyserne udføres af eksperter, som arbejder med bl.a. Decision tree, Logistic Regression, Cluster Analysis, Chi-square test og Prediction modeller. Vi byder ind med mange års erfaring og med stor respekt for jeres forretning. Resultaterne leveres i letlæselige rapporter og fremlægges på møder, hvor vi kobler rådgivning og sparring på processen.

Klik her for at se eksempler på Kundeindsigtsanalyser, segmentanalyser, Profilanalyser etc.

Vil du vide mere?

Ring eller skriv til
Grethe Fugleholm Berg

+45 2616 1035

[email protected]

Ring mig op

Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition

Kontaktinfo

Ambition A/S
Lygten 39
2400 København NV
Telefon: +45 7020 3024
[email protected]
CVR: DK34222282

Forretningsbetingelser

Organisation

  • FDIH
  • Creative Circle
  • Kreativitet & Kommunikation

Bankinfo

Danske Bank A/S
Kontonummer 4180 10694574
SWIFT: DABADKKK
IBAN: DK4630000010694574

IT Sikkerhed (GDPR)

Ambition har revisionserklæringer (type II) inden for områderne
ISAE 3000 (persondata)
ISAE 3402 (IT)

Persondatapolitik

Certificeret

Google

Facebook Marketing Partner

e-mærket partner

Searchmetrics Trusted Service Partner

Bing Partner

Nyhedsbrev

© Copyright: Ambition A/S | Lygten 39 | 2400 København NV | +45 70 20 30 24
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Instagram
Scroll to top

Dette websted bruger cookies til statistik, til målrettet markedsføring og for at give dig den bedste
browseroplevelse. Find ud af mere, eller juster dine indstillinger .

AMBITION A/S
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Oversigt over fortrolighed

Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.

Strengt nødvendige cookies

Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.

Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.

Marketing- og statistikcookies

Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.

At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.

Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!