Tag kontrol over data og få mere ud af dine annoncekroner
- Events
- /
- Morgenseminar 29. april...
Føler du dig fanget i de store medieplatformes algoritmer? Tilmeld dig vores morgenseminar og få indsigt i, hvordan data kan hjælpe dig med at slå algoritmerne og få mere ud af din virksomheds annoncekroner.
Tid og sted
tirsdag, 29. april, 2025
08.30 - 11.00
Esplanaden 8A, 4. sal, 1263 København K
Fokus
Vi sætter fokus på, hvordan du effektivt kan aktivere og udnytte dine egne 1. parts data i annonceringen for at maksimere værdien af dine eksisterende ressourcer. Derudover ser vi på, hvordan dine data kan beriges med værdifuld information fra Danmarks Statistik og andre relevante kilder, så du får et stærkere beslutningsgrundlag. Endelig gennemgår vi, hvordan du navigerer i den komplekse permission-lovgivning og sikrer korrekt adgang til at anvende dine data i overensstemmelse med gældende regler.
Føler du dig fanget i de store medieplatformes algoritmer? Tilmeld dig vores morgenseminar og få indsigt i, hvordan data kan hjælpe dig med at slå algoritmerne og få mere ud af din virksomheds annoncekroner.
Tid og sted
tirsdag, 29. april, 2025
08.30 - 11.00
Esplanaden 8A, 4. sal, 1263 København K
Fokus
Vi sætter fokus på, hvordan du effektivt kan aktivere og udnytte dine egne 1. parts data i annonceringen for at maksimere værdien af dine eksisterende ressourcer. Derudover ser vi på, hvordan dine data kan beriges med værdifuld information fra Danmarks Statistik og andre relevante kilder, så du får et stærkere beslutningsgrundlag. Endelig gennemgår vi, hvordan du navigerer i den komplekse permission-lovgivning og sikrer korrekt adgang til at anvende dine data i overensstemmelse med gældende regler.

Sebastian Ude Jørgensen
Director, Data & tech, Ambition

Martin Pierre Devantier
Client Director, Data & Prediction, Ambition

Peter Nyemann
Direktør / Partner, Ambition
8.30-8.50 | Check-in og morgenkaffe |
8.50-9.00 | Velkomst (Jeppe Berggreen, Adm. Direktør og Partner) |
9.00-9.40 | Sådan aktiverer og udnytter du egne 1. parts data, beriger dem med værdifuld information fra Danmarks Statistik og benytter dem direkte i medieplatformene (Sebastian Jørgensen, Director, Data & Tech) |
9.40-10.20 | Brug 3. parts data fra eksterne datakilder til at segmentere på sociale medier og nå ud til dem, du ikke har permission på (Martin Devantier, Client Director, Prediction & Data) |
10.20-10.40 | Få styr permissionstrategien så du sikrer korrekt permission til at kunne arbejde aktivt med data (Peter Nyemann, Direktør og Partner) |
10.40-11.00 | Spørgsmål og afrunding (Jeppe Berggreen, Adm. Direktør og Partner) |