Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.
Vi omsætter kundeindsigter og strategi til målrettede kommunikationsløsninger, som genererer leads og skaber kunder, bygger involvering og skaber mersalg, fastholdelse og loyalitet.
Data giver kundeindsigt. Og det bruger vi til at målrette dit budskab, så det taler til målgruppens behov allerede ved første møde. Vi behøver ikke en lang kvalificerende dialog for at skabe relevant kommunikation.
Vi binder strategi, taktik, indhold og kanalvalg sammen, og gør din kommunikation direkte og effektiv. Resultaterne bliver målbare og bringer ny viden, der kan bruges fremadrettet.

Vil du vide mere om direct og CEM
Ring til
Jacob Kildebogaard
+45 3010 8040

8 unikke personas
Baseret på dataindsigt og analyse har vi udviklet otte personas og customer journeys, som er omdrejningspunktet for al vores kommunikation for SKAGEN globalt. Fra kampagnesites, direct mails til online lead generering.

19 % over budget
Med skarp segmentering, grundige tests og en ny kreativ vinkel på kampagnerne blev den nedadgående kurve for Ældre Sagens 4 årlige lotterier vendt, og vi har skabt omsætning på 19 % over budget.

Dialog i 32 lande
Lanceringen af DSVs nye internationale leveringskoncept Daily Pallet, blev udfoldet i 85 kanaler, og sammen med engagerede medarbejderne i 32 lande skabte vi et to cifret ROI allerede efter 10 måneder på gaden.

10,7 % i respons
Gode råd til bilen og en personlig direct mail inviterede modtagerne online for at beregne deres pris på en bilforsikring. Det banede vejen for en dialog om indboforsikring og et salg på over 2.000 nye policer.

45.000 permissions
I forlængelse af Danmarks Radios fokus på psykiske lidelser udviklede vi en facebook kampagne, der gav Psykiatrifonden mere end 45.000 kvalificerede permissions til lidt over 6 kroner stykket.

1.000’vis af salg året rundt
Gennem en bred palette af kreative direct mails fortæller vi løbende L’EASY gruppens kunder i Danmark, Sverige og Norge, om de mange gode tilbud og stærke priser, som L’EASY, D:E:R og THORN tilbyder.