
Leadpris
Pris pr. lead har været helt nede under 2 kr. og gennemsnittet for hele perioden er 5 kr. pr. lead.
MobilBingo skærer igennem støjen af pris og teknik med et bingospil, hvor strategien er at lege Telenor ind i forbrugernes hjerter. Alle med en mobiltelefon kan deltage. Ved at afgive permission og oplysninger om familiens størrelse, får man et antal digitale Spilleplader. Der trækkes lod om store og små præmier blandt deltagerne i en given periode. Gennem fornyelse af grafik, præmier, målretning og medieplan sikres konceptet en lang levetid og dermed en attraktiv ROI.
Ambition har været fantastiske til at udnytte Facebooks algoritmer til at holde en lav pris per lead samtidig med en høj volumen.
Thomas Emil Mortensen, Senior Lead Manager
Brand & Marketing – Telenor Danmark
Pris pr. lead har været helt nede under 2 kr. og gennemsnittet for hele perioden er 5 kr. pr. lead.
MobilBingo er blevet spillet mere end 53.000 gange.
Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition
Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.
Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.
Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.
Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.
At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.
Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!