Webadressesporing i Adwords

 

Google lancerer opgraderede webadresser

Google begynder at sende mails ud til deres kunder om forbedret administration af webadresser.

Bruger du Adwords “helt almindeligt” skal du ikke foretage dig noget – her vil Google automatisk 1 juli 2015 opdatere din “Destinations URL” til en “Final URL” eller “Endelig URL / Webadresse” som de har oversat det til.

For fremtiden kan du ligeså vende dig til at bruge “Endelig webadresse” som den side du sender kunderne ind på – det som vi idag kalder “Destinations URL / Webadresse”

 

Avanceret tracking af annoncer

Bruger du ekstra parametre i tracking af dine annoncer, har det været sådan tidligere, at hver gang du ændrede i disse parametre, så opfattede Google det som en ændring af annoncen. Det betyder at den sendte annoncen til review og nulstillede data.

Med de nye tiltag kan man nu ændre i de parametre uden at annoncen nulstilles.

Du kan læse mere om “Upgraded URL’s” på engelsk her: https://support.google.com/adwords/answer/6049217

Og på dansk her: http://adwords-da.blogspot.ie/2015/02/webadressesporing-er-hurtigere-og.html

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S

RING MIG OP

– og lad os tage en helt uforpligtende dialog om datadreven forretningsudvikling og datadreven markedsføring.

Du kan også give os et kald på
+45 70 20 30 24