Ambition vinder 2 guld, 1 sølv og 2 bronze ved 2021 ECHO Awards

International ECHO Awards udløste torsdag aften en sand prisregn for Ambition, Fibia og EG. De 5 nomineringer blev alle vekslet til priser inden for både BTC og BTB: 2 guld, 1 sølv og 2 bronze. Det er ny rekord, og placerer Ambition som det mest vindende danske bureau.

Alting er anderledes i år og vi plejer at være fysisk til stede i Florida til både konference og uddelingen af årets Echo Awards – den globale marketingpris, der belønner strategi, brug af data, kreativitet og især resultater. International ECHO Awards er drevet af “ANA” – Association of National Advertisers i USA.

2021-udgaven var som så meget andet et virtuelt awardshow. Derfor var vi samlet foran skærmen for at følge slagets gang i de 5 kategorier, som de to cases for Fibia og EG var nomineret i. Her er et overblik over nomineringer og priser.

Fibia / ”Fiberstreet”

  • BRONZE: Technology and communication
  • BRONZE: Best customer acquisition campaign

EG One / “Building Masterdata”

  • GULD: Best B2B campaign
  • GULD: Best data inspired insight
  • SØLV: Best use of data driven technology

5 priser ud af 5 mulige udløste jubel og ny rekord

Normalt er Danmark stærkt repræsenteret i finalefeltet og i år var ingen undtagelse. Ambition har stolte traditioner og har vundet ECHO’s i både guld, sølv og bronze mange gange og senest i februar 2020.

Vi glæder os hver gang over at være med i det spændende og inspirerende arbejde med at se og score de bedste og mest nyskabende cases fra hele verden. Da spændingen blev udløst, kunne vi juble sammen med Fibia og EG som årets mest vindende danske bureau.

Priserne understreger Ambtions fokus på at skabe resultater med udgangspunkt i brug af data og kreativ kommunikation.

En stor tak til både EG og Fibia for et stærkt samarbejde – uden jer, ingen priser!

Henrik Wicksell