Director er nomineret til årets Fundraisingpris!
Psykiatrifonden og Director er sammen nomineret til Fundraisingprisen 2015.
Kampagnen og resultaterne
Psykiatrifonden havde et mål om at fordoble antallet af private støttemedlemmer i 2014. Udgangspunktet var 5.800 støttemedlemmer, hvoraf 850 var erhvervsmedlemmer. Med relativt begrænsede midler blev strategien at samle indsatsen i en Facebook kampagne, som skulle generere leads til telemarketing.
Takket være et stærkt involverende og konverterende koncept blev facebook-kampagnen en succes på bare 8 måneder. Resultatet indfriede målsætningen og mere til og Psykiatrifonden fik 5.967 nye støttemedlemmer, 20.000 nye følgere på Facebook samt en vækst på 50.000 modtagere af fondens nyhedsbrev.
Om Fundraisingprisen
Med Fundraisingprisen ønsker ISOBRO, indsamlingsorganisationernes brancheorganisation, at hædre den mest nyskabende fundraising indsats i koncept eller eksekvering
Kampagner vurderes af nomineringsudvalg og jury på:
- Effektivitet og værdiskabelse
- Strategi og proces
- Nytænkning og kreativitet
Vi krydser fingre!
Prisen uddeles på fundraising konferencen den 8. September 2015
- Ambition søger senior projektleder / Account manager [BESAT] - 15. august 2020
- MyImage 2020 – Ambition bedst til at skabe resultater og benytte data - 7. januar 2020
- Programmatic er ikke længere nok - 22. november 2019