Google Shopping med RLSA

shopping

 

 

Du bruger måske allerede både Google Shopping og RLSA i din annoncering. Hvis ikke, så smid hvad du har i hænderne og se at komme i gang – både Shopping og RLSA performer nemlig fanatastisk.

Siden februar har Google diskret åbnet for at alle annoncører nu kan tiløje remarketinglister til eksisterende Shopping kampagner. Det er rigtig gode nyheder.

Udvalgte AdWords annoncører har haft mulighed for at kombinere Shopping annoncer med RLSA i et stykke tid. Den performance vi har set i beta har været alt besværet værd.

 

Sådan gør du:

1) Vælg en Shopping kampagne
2) Gå til fanebladet ‘målgrupper’
3) tilføj relevante remarketinglister
4) indstil evt budjustering

 

Læs mere om RLSA (remarketing for search ads)

Læs mere om Google Shopping Ads

 

Ambition A/S

RING MIG OP

– og lad os tage en helt uforpligtende dialog om datadreven forretningsudvikling og datadreven markedsføring.

Du kan også give os et kald på
+45 70 20 30 24