Nyt Shopping feed – Product Inventory Update

Opdater nemt dine priser eller udsalgsvarer.

Hvis du oplever, at du ofte skal ændre priser eller tilgængelighed for dine produkter, og du ikke kan vente på din daglige opdatering, så har Google tilføjet en ny mulighed.

De har i merchant centeret oprettet en ny type feed – Product Inventory Update. Dette feed bliver behandlet hurtigere end dit normale feed og det betyder, at du på et begrænset antal attributer hurtigt kan ændre værdierne.

Attributterne du kan ændre er:

  • Pris (price)
  • Tilgængelighed (Availability)
  • Udsalgspris (Sale price)
  • Startdato for udsalgspris (Sale price effective date)

Du skal dog i dit “mini feed” huske at ID for det produkt, der skal opdateres skal være identisk med det oprindelige produkt ID.

Fordelen ved dette feed er som nævnt at det behandles hurtigere end dit normale feed og hvis der er fejl i dit “mini feed”, så vil det ikke påvirke det fulde feed.

 

Hvordan tilføjes dit feed?

Formaterne til feedet er det samme som dit fulde feed og stedet hvor du uploader dit mindre feed er også identisk.

tilfoj-feed

 

Du vælger + Data feed som dengang, du først skulle tilføje et feed.

 

 

 

I rullemenuen med Feed type vælger du så “Product Inventory Update”.

 

nyt-feed

 

 

 

 

 

 

 

 

Når du har valgt denne mulighed kører resten som med det fulde feed.

 

God fornøjelse med dit opdaterede feed.

 

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S

RING MIG OP

– og lad os tage en helt uforpligtende dialog om datadreven forretningsudvikling og datadreven markedsføring.

Du kan også give os et kald på
+45 70 20 30 24