Gratis morgenseminar:
Verdens bedste datadrevne markedsføring 2018

Kom og bliv inspireret gennem de 10 bedste vindercases kåret ved årets International Echo Awards 2018 i Las Vegas i oktober. Få indblik i hvordan data har været anvendt i kreative kampagner til at skabe stærke resultater for annoncørerne med fokus på digitale kanaler.

Tid

Torsdag d. 15. november

08:00 – 08:30:   Check in og velkomst med kaffe og croissanter
08:30 – 10:25:   Cases og diskussion
10:30: Tak for i dag

Jeppe Berggreen, CCO og partner i Ambition, som gennem en årrække har siddet i den internationale jury for Echo Awards, præsenterer årets stærkeste cases indenfor datadrevet markedsføring.

Jeppe var i 2018 formand for den internationale jury i kategorierne “Best Integrated Campaign” og “Campaign for Social Good”, og har et unikt indblik i cases herfra og en række af de andre kategoriers vindercases, som vi deler på dagen.

Carsten Maisch Olsen, kreativ direktør og partner i Ambition, vil bidrage med analyse af de kreative koncepter på udvalgte kampagner, og perspektivere hvordan vi i Danmark kan lære af de bedste globale kampagner.

På denne uformelle formiddag, præsenterer vi 10 udvalgte vindercases fra blandt andet følgende kategorier:

  • Data-Inspired Intelligence
  • Best Integrated Campaign
  • Data-Inspired Targeting
  • Business Products & Services
  • Consumer Products & Services
  • Best Digital Destination
  • Travel & Hospitality
  • Best use of Mobile
  • Not for Profit

Der er afsat tid til både spørgsmål, diskussion og networking, og vi glæder os til at se dig.
– Tilmeld dig Ambitions GRATIS morgenseminar.