Gratis morgenseminar:
Prædiktive analyser som løftestang for gode kundeoplevelser og øget salg

Som marketingansvarlig har du sikkert adgang til dybe dataindsigter omkring jeres kunder, emner og deres adfærd. Men måske mangler du formlen, der kan omsætte viden til resultater? På seminaret viser vi dig vejen til at benytte prædiktive analyser i arbejdet med at udvikle kundeoplevelser, kontaktstrategier, strategisk medieplanlægning og salget generelt. Uanset om dit fokus er på nuværende kunder eller hvervning af nye, får du her inspiration til datadrevet salg og markedsføring, som flytter resultater!

Tid?

Torsdag d. 25. oktober

08:00 – 08:30   Check in og velkomst
08:30 – 10:30   Seminar

Datadrevet salg og markedsføring er forbundet med en lang række begreber og teknikker, som spiller en vigtig rolle for dine resultater. Vi gennemgår og forklarer de vigtigste, og giver praktiske eksempler på dit potentielle udbytte.

Her er et overblik over formiddagens program:

  • Kort gennemgang af Machine Learning, Artificial Intelligence og Predictive Modelling
  • Hvordan indgår disse teknikker i virksomhedernes business intelligence?
  • Hvordan kan du operationalisere forretningsmæssige udfordringer som fx churn, nysalg, mersalg og loyalitet gennem Predictive Modelling?
  • Gennemgang af cases inden for Sales Prediction, Churn Prediction og Lead Management, der viser, hvordan dataindsigt kan flytte dine resultater markant.

Vi præsenterer cases fra vores arbejde for Telenor A/S, Ledernes Hovedorganisation og Amnesty International.

Der er afsat tid til både spørgsmål og networking, og vi glæder os til at se dig.
– Tilmeld dig Ambitions GRATIS morgenseminar.

Ambition A/S

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S