Morgenseminar:

Online Attribution

Tid

22/9-2017 – kl. 08.30 til 10.30

Sted

Ewaldsgade 7, 2200 København

Forstå data, kanaler og henførbarhed af konverteringerne

Hvem skal have æren når et fodboldhold scorer i en fodboldkamp? Er det angriberen der sætter sidste fod på bolden, eller er det medspillerne der spiller angriberen fri?

Hvem skal have æren når en kanal lukker et salg eller et lead på websitet? Er det den sidste kanal (last click) eller er det alle kanalerne der har haft touchpoint med brugeren på deres købsrejse?

Hvordan spiller de enkelte online kanaler bedst sammen og hvordan bidrager de til at andre kanaler bliver bedre?

På dette morgenseminar sætter Ambition fokus på at forstå data, attribution og sammenhængen mellem de forskellige kanaler. Kom og hør hvordan social og godt content gør livet nemmere for SEO, samt hvordan SEO gør livet nemmere for nyhedsbrevet. Hør også hvordan AdWords fungerer bedst som afslutter når loadhastigheden og SEO er på plads. Vi vil også komme ind på hvad display og Youtube betyder for at få øget konverteringerne.

I dag hænger online kanalerne meget sammen og vi har ambitioner om at vise dig sammenhængen.

Jacob Kildebogaard

Jacob Kildebogaard

Direktør, partner / COO

Jacob er ansvarlig for Ambitions medieteam og kender indgående til brug af data i den digitale markedsføring. Der er både faglig bredde og dybde når Jacob ruller sig ud.

Karsten Nygaard

Karsten Nygaard

Chef for Digital rådgivning

Karsten Nygaard er ansvarlig for den digitale rådgivning og bruger sine 17 års erfaring til give indsigt i de forskellige kanalers sammenhænge.

Agenda:

  • 08.30 – 09.00

    Registrering / Kaffe og croissanter

  • 09.00 – 09.10

    Velkomst og intro

  • 09.10 – 09.30

    Attribution – hvad er det og hvordan sætter man det op i sin egen virksomhed?  v/Jacob Kildebogaard

  • 09.30 – 09.45

    Hvad kan social gøre for SEO og nyhedsbrevet? v/Karsten Nygaard

  • 09.45 – 10.00

    Hvad kan AdWords, Display og Youtube gøre for de andre kanaler?  v/Jacob Kildebogaard

  • 10.00 – 10.15

    Hvordan gør SEO de andre kanaler mere effektive? v/Karsten Nygaard

  • 10.15 – 10.30

    Eksempler og cases fra det virkelige liv samt afrunding

Tilmelding

Ambition A/S

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S