Tid
22/9-2017 – kl. 08.30 til 10.30
22/9-2017 – kl. 08.30 til 10.30
Ewaldsgade 7, 2200 København
Hvem skal have æren når et fodboldhold scorer i en fodboldkamp? Er det angriberen der sætter sidste fod på bolden, eller er det medspillerne der spiller angriberen fri?
Hvem skal have æren når en kanal lukker et salg eller et lead på websitet? Er det den sidste kanal (last click) eller er det alle kanalerne der har haft touchpoint med brugeren på deres købsrejse?
Hvordan spiller de enkelte online kanaler bedst sammen og hvordan bidrager de til at andre kanaler bliver bedre?
På dette morgenseminar sætter Ambition fokus på at forstå data, attribution og sammenhængen mellem de forskellige kanaler. Kom og hør hvordan social og godt content gør livet nemmere for SEO, samt hvordan SEO gør livet nemmere for nyhedsbrevet. Hør også hvordan AdWords fungerer bedst som afslutter når loadhastigheden og SEO er på plads. Vi vil også komme ind på hvad display og Youtube betyder for at få øget konverteringerne.
I dag hænger online kanalerne meget sammen og vi har ambitioner om at vise dig sammenhængen.
Jacob er ansvarlig for Ambitions medieteam og kender indgående til brug af data i den digitale markedsføring. Der er både faglig bredde og dybde når Jacob ruller sig ud.
Karsten Nygaard er ansvarlig for den digitale rådgivning og bruger sine 17 års erfaring til give indsigt i de forskellige kanalers sammenhænge.
Registrering / Kaffe og croissanter
Velkomst og intro
Attribution – hvad er det og hvordan sætter man det op i sin egen virksomhed? v/Jacob Kildebogaard
Hvad kan social gøre for SEO og nyhedsbrevet? v/Karsten Nygaard
Hvad kan AdWords, Display og Youtube gøre for de andre kanaler? v/Jacob Kildebogaard
Hvordan gør SEO de andre kanaler mere effektive? v/Karsten Nygaard
Eksempler og cases fra det virkelige liv samt afrunding
Arrangementet har været afholdt.
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev og få besked om kommende arrangementer og andet aktuelt inden for data, teknologi og kreativitet.