Gratis morgenseminar om GDPR, samtykker og permissions!

Kom og bliv klogere på gråzoner, grænseland og deciderede no-gos.

Har du helt styr på lovgivningen, og hvordan du indhenter permissions, når GDPR om få uger træder i kraft? På vores gratis morgenseminar får du svar på alle dine spørgsmål om udformningen af samtykker og om samspillet mellem GDPR og øvrige lovgivninger. Seminaret er for dig, der arbejder med persondata og landing pages i dit salgs- og marketingarbejde, fx som ansvarlig for CRM, Marketing Automation, Permission Marketing, digital markedsføring – eller marketing generelt.

Tid

17/5-2018 – kl. 08.30 til 10:15

Sted

Lygten 39, 2400 København

Der er kun få uger til, at GDPR træder i kraft, og hos Ambition bliver vi bombarderet med spørgsmål om forbrugersamtykker og udformning af landing pages. Kom til gratis morgenseminar og bliv klogere på gråzoner, grænseland og deciderede no-gos, så du ved præcis, hvordan du skal forholde dig til bl.a.:

  • Hvordan du indhenter et forbrugersamtykke efter 25. maj
  • Hvor meget du skal oplyse i en webformular
  • Hvor skarpt opdelingen af et samtykke skal være ift. formål og markedsføringskanaler
  • Om du overhovedet skal give samtykke til behandling af persondata til markedsføring
  • Hvilke lovgivninger et samtykke er omfattet af – og hvad de hver især regulerer
  • Hvilke oplysninger du skal gemme for at dokumentere et samtykke

Vi sætter scenen med et indlæg på ca. 45 min., hvorefter seminarets anden halvdel er sat af til spørgsmål og diskussion. Vi har inviteret advokat Heidi Højmark Helveg fra Integra Advokater, som vil hjælpe med at svare på spørgsmål undervejs og bidrage med sin store viden om både persondata- og markedsføringsret.

Vi glæder os til at se dig. Du er velkommen til at tilmelde både dig selv og en kollega.

Tilmelding

Jeg vil gerne deltage i morgenseminar om samtykke, torsdag 17. maj kl. 8:30 hos Ambition, Lygten 39, 2400 København NV