Morgenseminar:

Hvad betyder GDPR (persondata
forordningen) for marketing?

Hør alt om hvad du skal gøre de næste 6 måneder

Tid

02/11-2017 – kl. 08.30 til 11:15

Sted

Ewaldsgade 7, 2200 København N

Er du ansvarlig for CRM, Marketing Automation, permission marketing, digital markedsføring – eller marketing generelt – og arbejder du med persondata i dit salgs- og marketingarbejde? Så er der en masse nye regler, opgaver og processer du skal forberede dig på frem mod 25. maj 2018. Hvorfor skal du være opsøgende omkring denne viden allerede nu? Hvad reguleres som har betydning for marketing? Vi stiller skarpt på de data du bruger og indhenter i dit salgs- og marketingarbejde. Få konkret viden – og en tjekliste med hjem – til de sidste 6 måneder før GDPR træder i kraft.

Selvom der kun er lidt mere end et ½ år til GDPR træder i kraft, er der fortsat mange uafklarede forhold for marketingafdelingen. Mens vi venter på de danske vejledninger, som offentliggøres løbende over de kommende måneder af Datatilsynet, Digitaliseringsstyrelsen, Erhvervsstyrelsen og Justitsministeriet, er det på sin plads at gøre status over hvilken effekt den ændrede lovgivning med størst sandsynlighed vil få for marketing. På morgenseminaret vil du høre både juristen og dataeksperten komme med bud på følgende emner

  • Hvad er det nye i forhold til permissions?
  • Vil dine eksisterende permissions være ugyldige efter 25. maj 2018?
  • Hvad med digital markedsføring? Skal forbrugeren fx give samtykke til remarketing og programmatic buying?
  • Betyder de kommende regler om profilering, at mulighederne for traditionel segmentering efter fx personas-modeller bliver forringet eller ulovligt?
  • Hvordan beviser man bedst et forbrugersamtykke?
  • Hvordan skal du indrette dit CRM- og Automation-system for at opfylde de nye krav?
  • Hvad skal du gøre, når du kommer retur på kontoret?

Vi glæder os til at se dig. Du er velkommen til at tilmelde både dig selv og en kollega.

Tilmelding

JA TAK – jeg vil gerne deltage i morgenseminar om GDPR for marketing

Ambition A/S

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S