Gratis morgenseminar:

10 ting, der sikrer det bedste website-skifte! Datadrevet CMS platformsmigrering for beslutningstagere 

Står du foran et projekt med skift til nyt website i år eller i 2020? Så er det ikke et sekund for tidligt at få styr på processen. Heri indgår en række væsentlige SEO- og Analytics-elementer, som er altafgørende for, at skiftet bliver en succes – uden tab af forretningskritisk ranking, trafik og salg.

Tid

Tirsdag d. 30. april

08.00 – 08.30:  Check in og velkomst med kaffe og croissanter
08.30 – 10.15:   Morgenseminar

Indsatsen vedr. søgemaskineoptimering og Analytics glemmes ofte i processen, når der skal nyt website på banen – og det kan have katastrofale følger! I værste fald er dit nye site ”usynligt”.

På seminaret deler vi vores årelange erfaring med denne vigtige proces med dig. Vi kommer bl.a. omkring emner som SEO og Analytics i processen, platforme, analyser, organisation, teknik, udvikling og ikke mindst de typiske faldgruber.

På seminaret møder du Ambitions erfarne Daniel Varberg og Jacob Kildebogaard, der begge har været involveret i mange migreringsprojekter. Det gælder de gode og velplanlagte projekter – men også dem, hvor vi har ageret ”brandslukkere” pga. forkert proces og prioritering.

Daniel Varberg, Head of SEO, Ambition:

Daniel brænder for forretningsorienteret optimering, baseret på data. Én af spidskompetencerne er SEO, hvor specielt kompleksiteten og det tekniske er drivkraften. Daniel har en baggrund som selvstændig, herudover har han arbejdet i den finansielle sektor samt hos et af de førende it-konsulent huse. Han har været involveret i lanceringen af mere end 100 websites og arbejdet i praksis med et hav af forskellige platforme og discipliner inden for digital markedsføring. Hos Ambition har han ansvaret for SEO-teamet, men arbejder også dedikeret med konverteringsoptimering, Tag Manager og Analytics.

Jacob Kildebogaard, Direktør, partner / COO, Ambition:

Fundamentet for Jacobs arbejde er tal og data. Med en cand.merc.(mat) i bagagen blev Jacob tryllebundet af de mange Analytics data og mulighederne for at analysere og optimere online ud fra data. Jacob har siden 2010 udgivet tre bøger, hhv. Analyticsbogen, AdWords for Webshops og Onlineevangelisterne. Derudover er Jacob en anerkendt international oplægsholder. Hos Ambition er Jacob ansvarlig for mediateamet og deler gerne ud af sin viden om Analytics, AdWords, SEO og Facebookannoncering.

JA TAK, jeg vil gerne deltage i morgenseminaret om “10 ting, der sikrer det bedste website-skifte”, tirsdag 30. april kl. 8.30 hos Ambition, Lygten 39, 2400 København NV

Ambition A/S

Ambition er en fusion af DM Partner, Director og Webjuice – og en ny måde at tænke bureau på. Faktisk har vi skabt Danmarks eneste rendyrkede, datadrevne bureau, hvor du med flere kvalificerede leads, flere loyale kunder og et øget salg kan se frem til at blive en vinder i dit marked.
Ambition A/S